Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så bra!!
Fullpumping i 6 uker?? Da hadde jeg blitt gaaaal!! Så flink du var!
Ja, det blir skjerpings med nattamming nå! Men Gud, det er tungt!
Pumpet ut 40 fra den ene puppen istad. Norske talenter og genser over pumpa, så jeg ikke fokuserte på det, hjalp tydeligvis litt. Det har virket som om det har vært mer nå, for han har spyttet ut og drukket mindre mme idag. Kan være tilfeldig, men er jo lov å håpe!
Men ja, har også hørt at man ikke skal bruke pumping på indikasjon på hvor mye man har.
Takk igjen for et fint svar!
Bare hyggelig
Ja, det var virkelig et slit - og tilslutt bad begge helsesøstrene mine og mannen meg om å klappe meg på skuldra for enorm innsats, men legge pumpinga på hylla. Fikk ekstremt lite tid til meg selv og dattera mi når pumpinga overtok hele livet, men jeg forsøkte mitt beste
Nattamminga / -pumpinga er et slit ja, men hjelper utrolig godt på produksjonen før du vet ordet av de så fylles begeret opp mange ganger måtte jeg faktisk tømme flaska som rommer 170ml underveis i pumpinga på ene puppen for det ble fullt så det går, men tar tid
Tror absolutt det kan ha noe å si jeg hvilken pumpe bruker du forresten? Hadde også god erfaring med nesesprayen syntocinon som fremmer utdrivingen. Brukte den på natta de gangene jeg var ekstremt trøtt og kjente kroppen var anspent da jeg helst bare ville skynde meg og pumpe og bli ferdig. DA tar det lengre tid husker du også å stimulere utdrivingsrefleksen før du pumper?
Jeg pleide å gjøre det, og håndmelke til dråpene vegynte å komme. Da tok det kortere tid med pumpinga, og kroppen slappa av fordi melka begynte å komme