Lite liv

Heldigvis var alt bare bra, møtte en kjempe trivelig jordmor som tok ctg ... fikk beskjed om att hvis jeg opplevede igjen skulle jeg bare ta kontakt, bare å ringe når som helst

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

så bra :) da er du vel lettet :)

Godt å de at alt var iorden :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det går veldig i bølgedaler. Han skulle blitt 9 mnd sist helg... Og nå venter vi en til gutt 13 september så er mye nerver ute å går kan man si...
Takk for omtanken <3

Skjønner at nervene kommer ja, spesielt nå når det nærmer seg ny termin etterhvert... Krysser alt som kan krysses, og ønsker deg lykke til i september :)

Heldigvis var alt bare bra, møtte en kjempe trivelig jordmor som tok ctg ... fikk beskjed om att hvis jeg opplevede igjen skulle jeg bare ta kontakt, bare å ringe når som helst

Ah så bra :) å de tar så godt vare på oss :)

Skjønner at nervene kommer ja, spesielt nå når det nærmer seg ny termin etterhvert... Krysser alt som kan krysses, og ønsker deg lykke til i september :)
Tusen takk <3

Legetime i morgwn, bedt om veiledning i matveien også blir det ekstra kontroll i morgen av småen (legen min er egentlig borte fra kontoret i morgen så fikk time hos annen lege, men så skulle han vist innom så fikk time hos ham likevell ) har vist gått ned i vekt mens babyen går opp, og jeg prøver jo overhode ikke å ta av kg, spiser 4 måltider pr dag pluss mellom måltider

Lå på rygg en god stund i dag morges, uten å få noe respons fra mini... stod opp og tok jern og litt juice og hev innpå ett glass med saft, la meg ned igjen og fikk etterhvert respons i litt dunk og romsteringer.

Men er det normalt med generelt mindre bevegelser ila dagen? Og att det innimellom føles som om mini hikker

Synes ikke responden på saft var like bra som forventet just nu men har nå kjent liv, men merker det varier fra dag til dag hvor mye aktivitet jeg kjenner ... men dette er vell normalt eller? Tenker iom att det begynner bli trangt

Back
Topp