Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg våknet idag synes jeg det var så stille i magen så la meg ned på ryggen for å kjenne ekstra etter, men ingen respons fra småen, Har nå spist men føler ikke det gjorde noen forskjell... har dog ikke rukket å lagt meg ned ettet det for har folk i hus, men tenkte å prøve å drikke noe saft og legge meg ned når de har dratt , men når bør jeg bli bekymret?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Oi, der kom hormontårene går det bra med deg? Må være det vi alle frykter mest at det skal gå galt helt på slutten..Syns ikke det er noe å lure på jeg. Ring føden å få en kontroll. Jeg var en av de uheldige som ikke kjente liv av en grunn... Kom opp på sykehuset for å ta sparketest med gutten min hadde sluttet å leve (6dager før termin), jeg sier ikke dette for å skremme, men for at du skal ta det alvorlig når du blir bekymret. Det er bedre å reise 100 ganger for mye inn på kontroll enn å ikke dra inn og det er for sent... Lykke til og håper lille har det bra
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det går veldig i bølgedaler. Han skulle blitt 9 mnd sist helg... Og nå venter vi en til gutt 13 september så er mye nerver ute å går kan man si...Oi, der kom hormontårene går det bra med deg? Må være det vi alle frykter mest at det skal gå galt helt på slutten..
Som du sier, ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite.. Vi kjenner vår kropp best, og det er jobben til lege jm og andre å sjekke opp når vi mener noe er galt
Hiver i meg litt mat og en dusj også tenker jeg att jeg skal ringe de og høre..
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app