Lite liv

Støtter svaret overrasket.​
Jordmor og lege kan lett lytte på bebyen. Vi hadde en episode for en liten stund siden og tok kontakt med fastlegen. Bekymringer slapp taket etter det :) Alt var fint. Bebyene hadde nok bare en rolig periode.​

Synes å ha kjent mer liv utpå dagen men har ikke hatt tid til å sette meg ordentlig ned å slappet av, men nå er vi hjemme igjen, så kan ta en siesta å ligge å kjenne litt ordentlig etter... har blanda opp noe saft så skal se

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tok seg opp i går kveld. Idag har dey derimot vært labert.... har dog hatt en to åring i hele dag så har ikke vært tid til å kjenne etter eller legge seg ned å slappe av ordentlig før nå... hev i meg ett glass saft nettopp og la meg ned på sengen. Syntes jeg kjente litt men..... off forferdelig følelse...

Kan det hende babyen har snudd seg eller bare har en rolig dag?? Bør jeg bestille ekstra kontroll i morgen hvis det ikke tar seg opp? Tror dere det går greitcå vente til ettermiddagen (da kan jeg ordne meg fri ett par timer, evt om jeg bør ta ungen med og dra på morgenen??? Og bør jeg da kontakte lege jordmor eller føden?

Har to åringen i hele morra og torsdag også ,

Også kom det noen spark igjen. Ikke så voldsomt da men dytta litt i den ene sia og da fikk jeg noe respons og noen få etterpå... mulig det er roligere tider i møte mht magen?

Det går vel litt opp og ned hvor mye vi kjenner tenker jeg. Noen dager er ganske rolige her, men aktivitet der inne er det hver dag. I går var det rolig, i dag veldig mye bevegelser og spark :)

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Ja kanskje litt opp og ned mht bevegelser og mht hvordan de ligger osv får se det ann litt kanskje...

Min jordmor har kjeftet på meg to ganger for ikke ta kontakt med føden når det er lite liv. Pleier hun å være aktiv på morningen og jeg en dag ikke har kjent henne til kl 12, skulle jeg ringe. Jeg syntes selv at det hørtes litt strengt ut, men da sa hun at hvis det var noe, var det greit å komme litt før :)

Jeg ringte til jordmor og fikk beskjed om å kontakte føden , så vært der en tur. Alt heldigvis bra med baby

Så bra at du fikk sjekket det opp og at alt så fint ut :)

Da jeg våknet idag synes jeg det var så stille i magen så la meg ned på ryggen for å kjenne ekstra etter, men ingen respons fra småen, Har nå spist men føler ikke det gjorde noen forskjell... har dog ikke rukket å lagt meg ned ettet det for har folk i hus, men tenkte å prøve å drikke noe saft og legge meg ned når de har dratt , men når bør jeg bli bekymret?

Da jeg våknet idag synes jeg det var så stille i magen så la meg ned på ryggen for å kjenne ekstra etter, men ingen respons fra småen, Har nå spist men føler ikke det gjorde noen forskjell... har dog ikke rukket å lagt meg ned ettet det for har folk i hus, men tenkte å prøve å drikke noe saft og legge meg ned når de har dratt , men når bør jeg bli bekymret?

Jeg tenker at du kjenner babyen din best, og ring føden engang for mye. Men mest sannsynlig har babyen en rolig dag :) Ta noe iskaldt å drikke og se om det hjelper. :)

Syns ikke det er noe å lure på jeg. Ring føden å få en kontroll. Jeg var en av de uheldige som ikke kjente liv av en grunn... Kom opp på sykehuset for å ta sparketest med gutten min hadde sluttet å leve (6dager før termin), jeg sier ikke dette for å skremme, men for at du skal ta det alvorlig når du blir bekymret. Det er bedre å reise 100 ganger for mye inn på kontroll enn å ikke dra inn og det er for sent... Lykke til og håper lille har det bra

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Syns ikke det er noe å lure på jeg. Ring føden å få en kontroll. Jeg var en av de uheldige som ikke kjente liv av en grunn... Kom opp på sykehuset for å ta sparketest med gutten min hadde sluttet å leve (6dager før termin), jeg sier ikke dette for å skremme, men for at du skal ta det alvorlig når du blir bekymret. Det er bedre å reise 100 ganger for mye inn på kontroll enn å ikke dra inn og det er for sent... Lykke til og håper lille har det bra

Oi, der kom hormontårene :( går det bra med deg? Må være det vi alle frykter mest at det skal gå galt helt på slutten..

Som du sier, ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite.. Vi kjenner vår kropp best, og det er jobben til lege jm og andre å sjekke opp når vi mener noe er galt :)

Oi, der kom hormontårene :( går det bra med deg? Må være det vi alle frykter mest at det skal gå galt helt på slutten..

Som du sier, ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite.. Vi kjenner vår kropp best, og det er jobben til lege jm og andre å sjekke opp når vi mener noe er galt :)
Det går veldig i bølgedaler. Han skulle blitt 9 mnd sist helg... Og nå venter vi en til gutt 13 september så er mye nerver ute å går kan man si...
Takk for omtanken <3

Da folket var dratt fikk jeg tid til å legge meg ned, spiste en is og drakk ett glass saft først... kjente noe da, ikke spark men kjentes mer ut som bevegelser... kanskje det begynner å bli trangt inne der, men tror jeg tar å ringer for sikkerhetsskyld

Hiver i meg litt mat og en dusj også tenker jeg att jeg skal ringe de og høre..

Hiver i meg litt mat og en dusj også tenker jeg att jeg skal ringe de og høre..

Ja ring inn og hør. Bevegelsene til min lille har også forandret seg en del, derfor ringte jeg inn på lørdag. de var veldig forståelsesfulle og alt var bra med lillegutt :) :) Men greit å sjekke så man slipper å gå å bekymre seg :)

så bra :) Lykke til :)

Da har de tatt ul og der så alt fint ut, men de ville jeg skal ta ctg og, så venter på det

Back
Topp