Lite liv

MiaDenPia

Elsker forumet
Spørr her først: føler ikke jeg har kjent så mye til småen idag, har vært på farten da så har ikke fått slappet av så mye men, da jeg kom hjem nå nettopp hev jeg i meg ett glass saft og la meg på sofaen en halvtime, synes jeg kjente noe svakt noe men ikke konkrete spark, er det normalt? Bør jeg bli bekymret? Er i begynnelsen av uke 30

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vanskelig å si... Drikk litt mer kald drikke og dytt litt i sidene på magen kanskje? For å se om det blir noe fart i tassen? :)

Ja eller spis is/isbiter og drikk et glass med cola! :) Lillingen har sikkert en hviledag, det bruker tøtta mi å ha noen dager..

Har drukket 2 glass saft og spist 1 saft is, lagt på rygg 1 *30 og 1 *15 minutt, stille i perioder her også men pleier ikke være så stille

Kan jo hende småen ligger innover mot ryggen? Da er det vanligere å ikke kjenne så mye :) bra det ble liv nå da :)

Huff! Samme ekle felingen idag, la meg på ryggen nå nettopp (har spist frokost just) men ingen respons, lå dog ikke lenge, bare max 5 minutter, godt med spark i går kveld når jeg la meg. .

Satte på timeren på telefonen på 30 mins, og la meg ned igjen og prøvde å bare slappe av, da kom responsen fra mini, kanskje prøve å sitte på huk neste gang. . Normalt å bli så bekymret og stresset?

Jeg kjenner jeg fort blir stresset om ikke jeg kjenner noe, for har kjent MYE liv siden 20. De siste dagene har de vært mye liv da også men sparkene er så mye svakere enn hva de har vært... Kjenner jeg bekymrer meg veldig over det, selv om hun sikkert ligger med ryggen til....

samme følelse her og, idag har det dog vært litt action der inn

Blir fort bekymret ja, men har en veldig aktiv baby, enda. Blir nok roligere når det blir trangt. I dag har hun snudd seg å tatt salto tror jeg, masse rompe/hode å rygg deler som har pressa seg opp vertfall :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Ofte hjelper det å legge seg på siden istedenfor ryggen :)
Relativt rolig baby her, vert det hele tiden.. Men liker virkelig ikke vis det går lenge mellom hver gang jeg kjenner noe :/

Liten turner der inne kanskje? :) Men de har vell fortsatt plass til snu seg, kanskje derfor det ikke merkes så godt altid

Hadde litt samme bekymring i går - men utover dagen ble det skikkelig hurramegrundt inni magen :) Så trenger ikke bety noe:) Jeg ringte føden å spurte. Drakk kald saft - fikk litt bevegelse. ventet en stund til også tok det av :)

I dag har jeg merket småen, litt stille om morgenen bare (ble litt bekymret men så tok det seg opp ) kanskje de etablerere rytme? Men har begynt å få en iling i brystene som kommer og går. ... Undres på hva det kan være, kan vell ikke få melkegreier allerede nå eller?

Off! Etter lengre periode med bevegelse på småen i magen kjenner jeg bekymringen komme snikende igjen, var liv i går kveld og i dag morges når jeg la meg ned synes jeg å kjenne noe men med små troll på besøk ble det bare en kort stund jeg fikk lagt så fikk ikke kjent lenge på det la meg ned litt senere men synes ikke å kjenne noe. Har spist vanlig og nettopp drukket kald smoothie, bør jeg være bekymret? Eller er det normalt med mindre bevegelse nå? Er i uke 31

Hjelper å dytte litt i siden å riste forsiktig i magen..
Merker gullet er blitt vant til at jeg stryker på magen, da kjem han frem å vil ha massaje :p

Men merker seffølgelig at det er ekkelt når han e litt stille i magen, er jo vant at han driver gymnastikk i magen min <3

Hvis du er nervøs tar du kontakt med JM/lege og får komme til en sjekk, jeg var selv inne for sjekk hos jm pga endret adferdsmønster (kjente han, men ikke som vanlig og ikke så ofte) da jeg gikk med førstemann, og selv om alt virket fint hos jm og jeg ble beroliget av det, sendt hun meg på kontroll på sykehuset, der så også alt fint ut.

Men jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle komme tilbake hvis jeg opplevde å kjenne mindre liv igjen, om det så var en dag senere, så de tok det i hvertfall alvorlig her.

Back
Topp