Lite kvalm

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
☀️Påskeliljene 2026☀️
Noen andre enn meg somikke er så kvalm? Jeg er veldig trøtt, ømme pupper og strekk i magen men skjeldentjeg blir kvalm. Dårlig tegn? Litt redd. Skal ikke på ul før 16.01

Noen andre enn meg somikke er så kvalm? Jeg er veldig trøtt, ømme pupper og strekk i magen men skjeldentjeg blir kvalm. Dårlig tegn? Litt redd. Skal ikke på ul før 16.01
Jeg er omtrent ikke kvalm og har de samme symptomene du har. Skal på ul i morgen 7.12. Jeg også har slike tanker i hodet, men har jo hørt om fler som ikke har hatt noen symptomer. Tror dette er veldig individuelt og tror ikke det behøver å bety noe negativt.

Jeg er omtrent ikke kvalm og har de samme symptomene du har. Skal på ul i morgen 7.12. Jeg også har slike tanker i hodet, men har jo hørt om fler som ikke har hatt noen symptomer. Tror dette er veldig individuelt og tror ikke det behøver å bety noe negativt.
Du må holde meg oppdatert hvordan det går i morgen ? :angelic:

Tror ikke du skal bekymre deg. I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, alt var bare bra. Og du har jo andre symptomer :)

Tror ikke du skal bekymre deg. I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, alt var bare bra. Og du har jo andre symptomer :)
Ja, sant nok! Hehe brakk meg skikkelig nå nettopp da, typisk når man har skrevet man ikke er så kvalm. Sulten nå så henger nok litt sammen med det . Krysser fingrene

Jeg er uggen på samme måte som jeg var med førstemann. Kvalm og brekker meg om jeg ikke spiser, men om jeg spiser jevnlig så merker jeg lite når det gjelder kvalme. Jeg har vært litt bekymret siden andre symptomer har blitt svakere, men jeg husker at det også skjedde i det første svangerskapet. Vi skal på TUL nå på onsdag, da er vi 7+6 så blir spennende å se.

Tror ikke du trenger å være urolig. Jeg er ikke kvalm, men har andre symptomer. Så et bankende hjerte på TUL i uke 8 (uke 10 nå). Er nok ulikt fra svangerskap til svangerskap. Glad jeg slipper kvalmen, og også glad jeg kjenner jeg er gravid på andre måter :) Her er det trøtthet, sult, tørste og ømt i korsryggen mest fremtredende. Kjenner også det tøyer og strekker seg litt inni der. Og at magen allerede er på vei ut og frem!

lykke til! :)

Ikke antydning til kvalme her, er svimmel, blir fort sulten, strekker i livmoren og trøtt!
Tror det er like vanlig og være kvalm som å ikke være kvalm. Vi er jo ulike, og ingen svangerskap er like

Har det helt likt. Og vet jo at sånt kan være varierende. Men med 8 tidligere svangerskap som har vart til minst uke 9, så vet jeg at kvalmen pleier komme i uke 7. Er nå 8+0, og ikke noe kvalme. Så er litt bekymret. For sist jeg ikke var kvalm endte det i SA i uke 9. Men kan bare krysse fingrene.

Jeg er heller ikke kvalm. Så et bankende hjerte forrige uke, er 8+0 i dag❤️ Har ikke en gang murringer i underlivet, men har mange andre symptomer.

Ikke noe kvalme her heller. Eneste jeg merker er at jeg blir uggen om jeg blir for sulten. Jeg hadde ikke noe kvalme i forrige svangerskap som gikk bra heller. TUL viser foreløpig at alt er som det skal

Last edited:
Jeg er kun trøtt, ingen ømme pupper, lite stikkinger i magen, ikke kvalm. Regner med at alt står bra til inni der❤️ Skal på tul 12+0 om 2 uker

Jeg var på UL da jeg var 8+1.
Da så alt fint ut

Jeg har nesten ikke vert kvalm.
Jeg har likevel gått ned en kilo.
Tror forbrenningen min må ha økt betraktelig, da jeg spiser mer enn før jeg ble gravid, og likevel har gått ned i vekt

Nå er jeg 9+6 og regner med at alt fortsatt er bra der inne. Brystene fortsetter vertfall å ese ut!

Føler meg ikke kvalm og merker egentlig nesten ikke at jeg er gravid (8+5), kanskje bare litt oftere trøtt og blir sånn plutselig brå-tørst.. Ellers lite.. Det går forhåpentligvis bra uansett:) Merket litt rundt juletider, men ikke så mye. Er jo forskjell fra person til person uten at det trenger å bety at noe er galt..

9+2
Har vært kvalm helt til ca 8+4.

Back
Topp