Noen andre enn meg somikke er så kvalm? Jeg er veldig trøtt, ømme pupper og strekk i magen men skjeldentjeg blir kvalm. Dårlig tegn? Litt redd. Skal ikke på ul før 16.01
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er omtrent ikke kvalm og har de samme symptomene du har. Skal på ul i morgen 7.12. Jeg også har slike tanker i hodet, men har jo hørt om fler som ikke har hatt noen symptomer. Tror dette er veldig individuelt og tror ikke det behøver å bety noe negativt.Noen andre enn meg somikke er så kvalm? Jeg er veldig trøtt, ømme pupper og strekk i magen men skjeldentjeg blir kvalm. Dårlig tegn? Litt redd. Skal ikke på ul før 16.01
Du må holde meg oppdatert hvordan det går i morgen ?Jeg er omtrent ikke kvalm og har de samme symptomene du har. Skal på ul i morgen 7.12. Jeg også har slike tanker i hodet, men har jo hørt om fler som ikke har hatt noen symptomer. Tror dette er veldig individuelt og tror ikke det behøver å bety noe negativt.

Det skal jeg gjøreDu må holde meg oppdatert hvordan det går i morgen ?![]()
Noen andre enn meg somikke er så kvalm? Jeg er veldig trøtt, ømme pupper og strekk i magen men skjeldentjeg blir kvalm. Dårlig tegn? Litt redd. Skal ikke på ul før 16.01
Ja, sant nok! Hehe brakk meg skikkelig nå nettopp da, typisk når man har skrevet man ikke er så kvalm. Sulten nå så henger nok litt sammen med det . Krysser fingreneTror ikke du skal bekymre deg. I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, alt var bare bra. Og du har jo andre symptomer![]()
Det skal jeg gjøre![]()
HeiDu må holde meg oppdatert hvordan det går i morgen ?![]()
Vi så og hørte et bankende hjerte
150 slag i minuttet og den lille var 14 mm 
7+6Så kjekt å høreHeiUltralyden i dag viste at alt var som det skulle i forhold til lengden på graviditeten.
Vi så og hørte et bankende hjerte
150 slag i minuttet og den lille var 14 mm
7+6
tok du innvendig?Ja, det var innvendig.Så kjekt å høretok du innvendig?