Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er tøft for magen. Niferex er den absolutt mildeste, men romler og rasler litt vel mye her til tider...Hadde lite jern før jeg ble gravid. Har bare gått ned, men har tatt jerntabletta siden februar, så har ikke sunket veldig. Men tar ikke mer enn en tablett daglig, skulle egentlig tatt to. Og noen dager må jeg ha pause pga magen. Var på 11 i uke 12. 10,2 i uke 29.
7 er veldig lavt! Gravide anbefales ofte å ta jern viss de er under 10. 10 er vel ikke normalt. Tror nærmere 12 er normalt. Men 10 er ikke urovekkende, da kommer det vel veldig Ann på hvordan pasienten opplever det. Du bør absolutt ta jern og kanskje mer enn dosen du er satt opp på nå også. Mulighet for å spørre JM om det? Så sa noen at Biola skal hjelpe på hard magelegen. han sa 7 ikke hva så lavt, for normalt hva 10. så æ fårstår ikke hva som er riktig og hva som er galt. vært kvalm og hild hars mage etter æ begynnte. men går sæ til. hva visst norm
Om du snakker om hb (blodprosent) så er 7 VELDIG lavt. Man gir blod under 7.legen. han sa 7 ikke hva så lavt, for normalt hva 10. så æ fårstår ikke hva som er riktig og hva som er galt. vært kvalm og hild hars mage etter æ begynnte. men går sæ til. hva visst norm
Jeg tenger IKKE lactulose, for å si det sånn...Jeg hadde 9.8 på HB,og fikk beskjed å ta 2 jerntabletter daglig i 2 uker.
10 er grensen for gravide, så om du har 7 så er det veldig lavt.
Jeg fikk også beskjed om å ta lactulose daglig når jeg gikk på jerntabletter for å ikke bli så hard i magen.