Lite/ingen kvalme=jente & kvalm=gutt?

Spydde dag og natt i 2 mnd med eldste, fikk jente. Småkvalm, men spydde lite med yngste -også jente! :)

Kjempekvalm med jenta, nesten ikke kvalm med gutten
Holder dette stikk blir det gutt denne gangen også :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme her :) Bare at den intense kvalmen var tidlig og det ble jente, akkurat som denne gangen :)

Lite kvalme (bare litt som gikk over med salt kjeks om morran) med første, jente. Denne gangen er jeg nok enda litt mindre kvalm, vet ikke kjønn enda. Tror det er ganske tilfeldig. (De tablettene fra Lifeline gjorde meg en del kvalm sist, så nå tar jeg de på kvelden før jeg legger meg. De var nok ikke grunnen alene, men hjalp ikke på heller).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde null symptomer de 2 første svangerskapene og fikk jenter. Nå har jeg oppblåst mage,litt kvalm men ikke sånn at jeg må kaste opp. Lurer på hva det blir denne gangen☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har hørt motsatt. Kvalm=jente. Men tror ikke det stemmer i d hele.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har også hørt motsatt, Kvalm=jente, ikke kvalm=gutt. Men jeg tror det er ganske tilfeldig, og kanskje ulikt fra person til person. Jeg har en jente og var sykt kvalm uke 9-15/16 med oppkast. Men jeg har venner som har gutter og har vært kvalm og ikke kvalm og venner med jenter som ikke har vært kvalm... Er spent på hvordan det blir denne gang for meg. Jeg har ingen følelse på hva det er. Foreløpig er jeg veldig uggen...

Jeg har mer tro på at kjønn avgøres hvor i el du har samleie.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg var kvalm og kastet opp hverdag i 8 uker, det ble jente;)

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15

Førstemann var jeg ikke kvalm, og det var en gutt. Denne gangen er jeg mega kvalm, så vi få se da ;)

Skikkelig dårlig med begge guttene. Nå er jeg litt kvalm, men det går over litt utpå dagen heldigvis. :) så det kan bli spennende å se om dette er jente eller gutt. :)

Back
Topp