Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe... eg har to gutar og ei jente.. Var skrekkeleg kvalm med jenta, mindre kvalm med gutane. Eg har høyrt at dette er mest vanleg, men veit også om folk som har hatt det motsatt
Venninnen min var innlagt på sykehus pga ekstrem svangerskapskvalme hele svangerksapet og fikk gutt.. Mamma hadde aldri et eneste symptom noen av svangerskapene og hun har to jenter. Så tror igrunn det er helt tilfeldig og at alle graviditeter er forskjellige
Jeg har mest tro på at det er ulikt når det er ulikt kjønn, men om det er jente eller gutt man blir dårlig med varierer helt opplagt fra person til person. Jeg har vært dårlig med begge mine og det er gutter. Svigermor var ikke dårlig og fikk bare gutter.
Jeg var kankje småkvalm innimellom med jentene, men aldri sånn at jeg hang over do. Nå derimot brekker jeg meg og føler meg skit. Så jeg er spent på om vi får første gutten i familien på over 30 år.
Blir spennende å se om en liten stund hva alle utfalla blir.. Jeg har en skummel følelse av at jeg har fler enn en innabords, det ligger til familien og.. :/
Var skikkelig kvalm de to andre svangerskapene og jeg fikk gutter, er like kvalm nå - om ikke mer så tipper dette er en gutt også utifra symptomene så langt