tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Tror dere det er grunn til bekymring?
Jeg synes det begynner å bli flaut og ubehagelig. Jeg glemmer ting(enda mer enn før), ellers så bare klarer ikke hjernen min å registere det som blir sagt. Sånn som i går da jeg var på jobb så jobbet jeg sammen med ei som hadde sagt ifra at den og den har fått mat. Jeg serverte mat til de allikevel, fordi jeg ikke husket at hun hadde sagt det. Så opplyste hun om at en pasient har laktoseintoleranse før jeg serverte mat. Så klarer jeg faen meg å gi a karamellpudding som ikke var laktosefri, fordi jeg ikke husket at hun sa det. Arbeidstlf ringte et par ganger også hvor jeg svarte. Jeg fikk høre at «Kari Normann» skulle komme på besøk da og da. Jeg måtte spørre opp igjen etter navn ooog klokkeslett, og da jeg la på var jeg enda usikker på hva jeg hadde hørt.
I dag sa hun jeg jobbet med at pasienten hadde lagt seg, så hun skulle ikke ha mat. Så etter 1-2 minutter spør jeg om jeg skal gå å hente pas. sånn at hun skulle få mat….. Var noe annet småtteri også, som jeg ikke husker, men det var som sagt bare småting. Plutselig vet jeg ikke hvor de jeg jobber med er hen heller, enda de sa ifra hvor de gikk. Den ene gangen klarte jeg virkelig ikke å huske om hun ene hadde sagt hadet og dratt hjem heller.
I dag sa hun jeg jobbet med at pasienten hadde lagt seg, så hun skulle ikke ha mat. Så etter 1-2 minutter spør jeg om jeg skal gå å hente pas. sånn at hun skulle få mat….. Var noe annet småtteri også, som jeg ikke husker, men det var som sagt bare småting. Plutselig vet jeg ikke hvor de jeg jobber med er hen heller, enda de sa ifra hvor de gikk. Den ene gangen klarte jeg virkelig ikke å huske om hun ene hadde sagt hadet og dratt hjem heller.
Last edited: