Lite fostervann på OUL :-/

Tenker så på deg/dere og håper inderlig du fikk noen gode nyheter idag.. ! Har krysset alt som krysses kan for deg idag snuppa.
 
Håper alt har gått bra i dag. Har tenkt så masse på dere i hele dag <3
 
Oppdatering fra oss:​

Idag var det helt tomt for fostervann, og det lille nye som dannes, forsvinner med en gang. Så det er ingen håp i det hele tatt for lillegutt:-(
Torsdag legges jeg inn for igangsetting til fødsel..

vi er veldig heldige med de folkene som tar seg av oss, så etter forholdene har vi det bra, men jeg gruer meg veldig til det som kommer..​
 
Det var ikke sånn det skulle gå :( Huff, klarer ikke tenke meg hvordan dere har det nå.. Sender mange klemmer <3 Ta vare på hverandre i tiden fremover.
 
NEI!! Det var ikke dette me ville hørra idag.. Eg har tenkt utrolig mye på deg/dere idag..
Tenke mye på dokken og nå å det dere skal igjennom gå. Det kan ingen som ikke har opplevd det selv sette seg inn i...
Vett ikke mer ka ein ska si...

masse varme tankar <3
 
Neeei huff så forferdelig trist å lese :-/ dette var vondt, tenkt mye på dere.
Var ikke sånn det skulle gå. Ord blir fattige, vil bare sende deg en god klem. Det her er så vondt å gå igjennom. Bruk tid sammen med dine kjære og ta godt vare på hverandre!! <3 <3
 
Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå, dette var virkelig vondt å lese :( Verden kan være grusomt urettferdig noen ganger, og ingen skulle måtte gå igjennom dette som dere opplever nå. Tårene presser på og ord blir fattige nå kjenner jeg. Nå må dere ta tiden til hjelp og ta godt vare på hverandre.
 
Takk for omtake :)

jeg har snakket med legene om alt idag, og uansett hva de gjør så er det ingenting de kan gjøre som vil gjøre lungene modne nok til å fungere utenfor livmoren siden vi bare er i uke 19..
 
Då trist å lese, jeg trodde virkelig du skulle få gode nyheter i dag. Masse lykke til... :(
 
Urettferdig! Var ikke slik det skulle ende! Mange gode klemmer til dere!
 
Back
Topp