Lite fostervann på OUL :-/

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Faen! Faen, faen!​

Det var en liten gutt :) men han har veldig lite fostervann :-( for 2 uker siden var mengden innenfor normal, så det tyder på at det ikke har blitt produsert særlig til fostervann den siste tiden, er ca like mye nå som da, men fosteret er jo større så da trenger han egentlig mer... det kan tyde på mulig nedsatt funksjon i nyrene... Legene sier at han vil kunne overleve i magen helt frem til termin, men han vil mest sannsynligvis ikke kunne overleve etter fødsel, pga at lungene vil ikke klare å modnes nok til at han vil kunne puste selv.. Fikk velge hva vi ville gjøre idag (virket som legene håpet på abort, men vi har valgt å avvente å se om mengden fostervann tar seg opp, eller om det blir mindre)... Blir det mindre, er alternativet senabort, blir det mer er det et håp... Så vi får se, ny time på tirsdag...

Ift genene så fikk vi det endelige resultatet idag, og ingenting feil, så er ikke noe der som kan ha forårsaket dette.. Så det er ingen sykdom/syndrom....


Så nå frem til tirsdag skal jeg drikke vann til den store gullmedaljen, siden det er det eneste jeg kan gjøre for å prøve å hjelpe til med å øke fotervannsmengden...​
 
Så grusomt å lese:( fant dere det tilfeldig ut? Krysser fingrene for dere. Håper mengden har økt til neste ultralyd!
 
!! Noe så forferdelig! Jeg krysser alt jeg har for at det skal ta seg opp! Foruten det har jeg ikke ord :(
 
Uffda, dette var trist å lese.. Håper det tar seg opp og at lillegutt har det fint på neste ul. .Lykke til..
 
Fryktelig beskjed å få!! Håper det ordner seg! <3
 
Uff, så forferdelig beskjed å få. Jeg hadde håpt at dere skulle slippe flere bekymringer nå <3 håper vannmengden tar seg opp og at det bare er en tilfeldig grunn til at det ble lite under denne målingen og at lillegutt greier seg.. Krysser fingrene for dere.
 
Så ufattelige triste nyheter..... :( Håper fostervannet tar seg opp til neste kontroll!!
Sender deg en klem <3
 
Nei, nei, nei!! :( Det var ikke denne beskjeden du skulle få nå! Krysser alt jeg har for at mengden fostervann tar seg opp til tirsdag! Sender deg en stor klem!
 
:( krysser alt jeg har for deg og babyen!!
 
Uff så utrolig trist å lese :( det var ikke denne beskjeden du skulle få nå.. Sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for at mengden har tatt seg opp til tirsdag!!! <3
 
For en forferdelig nyhet dere har fått! Håper virkelig at fostervannsmengden øker! Sender deg varme tanker og krysser fingrene for deg og gutten i magen!
 
Fryktelig trist :-( Håper dere får god oppfølging fremmover og at dere får gode nyheter. Sender en klem
 
Nei, nei, nei!! :( Det var ikke denne beskjeden du skulle få nå! Krysser alt jeg har for at mengden fostervann tar seg opp til tirsdag! Sender deg en stor klem!

Jeg signerer denne...dere har hatt nok motgang nå......tenker på deg!
 
Back
Topp