Lite fostervann på OUL :-/

Takker for all støtta :-) og kondolerer til alle dere som har opplevd noe alla det samme, ingen som burde oppleve noe sånt... Føler meg litt i et vakum idag, vet jo hva som skal skje imorgen..

Dette var utrolig trist. Ord blir fattige :( Jeg har tenkt på deg den siste uken, og ventet spent på oppdatering etter gårsdagen. Dere er heldige som har en fra før som bringer lys inn i den mørkeste tiden. Jeg tror og håper dere vil komme dere styrket ut av dette som en familie, men husk også på som SupaMama (tror jeg det var) sa at det er viktig at du også får anerkjennelse for dine følelser- selvom du er den sterkeste!

Sender dere en styrkeklem og en trøstklem <3

Utrolig trist å lese, veldig lei meg på dine vegne <3

Kjempe trist å lese :( syns utrolig synd på dere.. Bra dere har en fra før som kan glede litt i den triste tida...

Ufattelig trist å høre. Kjenner også ei som har måttet igjennom fødsel i uke 20.. Ord blir fattige.. Hu jeg kjenner fikk tvillinger i uke 30 ikke mer enn 2 år senere.. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer

Dette var utrolig trist å høre :(. Sender mange varme tanker din vei og håper dere kommer dere gjennom torsdagen på en ok måte.

Masse lykke til idag!
Alle mine tanker går til dere <3
Syntes dette er så utrolig trist, at jeg får helt vondt! Er her for deg om du skulle trenge noen å skravle med !
*kaste over en god klem*

Back
Topp