Håper virkelig alt gikk bra i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faen! Faen, faen!
Det var en liten gutt men han har veldig lite fostervann :-( for 2 uker siden var mengden innenfor normal, så det tyder på at det ikke har blitt produsert særlig til fostervann den siste tiden, er ca like mye nå som da, men fosteret er jo større så da trenger han egentlig mer... det kan tyde på mulig nedsatt funksjon i nyrene... Legene sier at han vil kunne overleve i magen helt frem til termin, men han vil mest sannsynligvis ikke kunne overleve etter fødsel, pga at lungene vil ikke klare å modnes nok til at han vil kunne puste selv.. Fikk velge hva vi ville gjøre idag (virket som legene håpet på abort, men vi har valgt å avvente å se om mengden fostervann tar seg opp, eller om det blir mindre)... Blir det mindre, er alternativet senabort, blir det mer er det et håp... Så vi får se, ny time på tirsdag...
Ift genene så fikk vi det endelige resultatet idag, og ingenting feil, så er ikke noe der som kan ha forårsaket dette.. Så det er ingen sykdom/syndrom....
Så nå frem til tirsdag skal jeg drikke vann til den store gullmedaljen, siden det er det eneste jeg kan gjøre for å prøve å hjelpe til med å øke fotervannsmengden...
Oppdatering fra oss:
Idag var det helt tomt for fostervann, og det lille nye som dannes, forsvinner med en gang. Så det er ingen håp i det hele tatt for lillegutt:-(
Torsdag legges jeg inn for igangsetting til fødsel..
vi er veldig heldige med de folkene som tar seg av oss, så etter forholdene har vi det bra, men jeg gruer meg veldig til det som kommer..
Som sagt så er tankene mine med deg! Dette var en veldig trist beskjed. Håper likevel at det går bra med deg tross alt og at dere klarer å se fremover. Du virker som en sterk person og jeg håper for alt i verden at torsdagen går fort. Stor klem!!!
Tusen takk, jeg pleier å være den sterke, men kjenner at dette er nok det tøffeste jeg noen gang kommer til å gå igjennom, Og håper jeg klarer å holde hodet over vannet mesteparten av tiden iallefall.. Jeg er så utrolig glad for at jeg har lille solstråla mi på 19mnd til å oppholde tankene mine, uten han hadde jeg nok kapitulert fort..
Uke 20 mener du vel Marimamma?Hei hei kjære du er inne og snoker litt etter eg mistet i uke 12, skulle hatt i september vi også.
Eg må bare si eg virkelig har vondt av deg og kan si eg vet akkurat hvordan du har det nå og hva du går gjennom. Eg mistet en liten prinsesse i uke 12 i oktober. Fikk beskjed på oul at hun hadde en stor hjertefeil, som etter fostervannsprøve viste seg å være mye mer... Trisomi 13. Hun hadde ikke overlevd fødsel. Eg kan tenke meg det er mye følelser og tanker i sving hos dere nå... Er det noe du lurer på ta gjerne kontakt på PM. Eg svarer deg mer enn gjerne.
Eg må bare si at eg opplevde fødselen og det å se henne etterpå som noe veldig fint og bærer nå et fint bilde av det det hele inni meg <3
God varm klem til dere <3 <3