Lite fokus på lite symptomer

Hei :)
Jeg er gravid i uke 9 nå, har mistet alle symptomene mine; kvalme, hodepine, tretthet, cravings på frukt.., god luktesans..

eneste jeg har nå er økt luktfri utflod og ømme pupper.. er redd for en MA, flere som har mistet symptomer så tidlig i svangerskapet?

Skal på UL torsdag 5.2..

ikke for å bekymre så hadde æ d sånn med forrige...va egentlig når kvalmen slapp i uke 6, men så begynte æ å blø i uke 11, visste seg at kroppen da klarte å begynne å kvitte seg med d som va dødt, som hadde vært d sia uke 5-6...

Åå.. så trist :/
Jeg skal på ul imorgen for å se, håper det holder da jeg har prøvd i 4 år.. :/ ♡

Sniker fra august:)
Jeg har vært så og si symptomfri hele svangerskapet til nå. Hadde litt ømme nippler og var urven i ca. 1 uke (uke 6). Ellers føler jeg meg som meg selv. Er 14+3 i dag:)

Sniker meg inn fra oktober..;-) Jeg har det akkurat som dere andre i tråden- har svært få symptomer, og særlig ikke det som forventes: ømme pupper, kvalme og tretthet. Det har gjort at gleden av å være gravid hele tiden er miksa med redsel og engselse for at jeg skal miste. Jeg er livredd for at det ikke er liv inni der siden jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt.. Jeg har litt mensmurringer, litt humørsvingninger, litt mer luft i magen, og det er det! Tar graviditetstester nesten annenhver dag og det telles ned til første sjekk den 17/2. Jeg hadde aldri trodde jeg skulle bli så nervøs og ønske meg kvalme så mye, eller flere tegn! Har googlet og googlet etter andre i min situasjon, så denne tråden kom som bestilt.. Det virker som det faktisk er endel som har det slik.. og burde kommet bedre fram i litteraturen osv..

Jeg også freaker ut når jeg leser om de uten symptomer som får en Ma/ Sa.. Skal være så lykkelig når de første 12 ukene er ferdig. Da kan jeg kanskje begynne å slappe av..

Hva gjør dere for å roe dere når angsten for å miste eller at noe er galt slår inn?

Er slike historier som gir meg totalt noia. En underbygger jo at det å ikke ha symptomer for din betydde MA OG at en heller ikke skal føle seg trygg selv om en har vært på ultralyd tidlig. Misforstå meg rett, mener ikke en ikke skal få dele sine historier, men følte kanskje det vare var egnet til å uro akkurat under temaet i denne tråden :-) Men som du sier, det trenger ikke bety noe :-)
Nei altså sånn egentlig kan man jo aldri føle seg trygg før man har babyen i armene.. Men man kan ikke gå rundt bekymre seg i 9 måneder :) vet flere som har mistet 24 uker og senere, men man må jo bare tenke at det går bra! :) ikke så mye få gjort akkurat :) nyt det dere som har lite symptomer! :) det er høyst sannsynlig ikke noe galt når man ser på statistikker, er veldig lite sjans for at det skal gå galt etter man har sett hjertet osv, men det kan jo skje, men det kan det alltid.. Mitt motto er å nyte graviditeten å ikke bekymre seg for mye :) + mange ultralyder for å sjekke at alt er bra hvis man et veldig bekymret å tenker mye på det :p :) ikke sunt gå rundt bekymre seg! :)

Back
Topp