Lite energi

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Prøver å drikke nok, spise sunt, tar vitaminene daglig, men føler meg fortsatt rimelig trøtt og uopplagt. Må gjerne tilbringe en del tid på sofaen innimellom jobb. Er freelance og jobber hjemmefra så sånn sett kjekt. Er 15+1 i dag. Andre som har det sånn?

Satt faktisk akkurat å tenkte på det samme! Er så sliten og tom for krefter at bare tanken på feks å tømme oppvaskmaskinen nesten får frem tårer:hilarious: Det svir i øynene av trøtthet konstant, og vil helst legge meg. Hele tiden!

Følte det var et lite hakk bedre i uke 13-15, et oppsving i energi, men så snudde det igjen (16+1 nå). 2.trimester skal jo liksom være da man får energien til å gjøre alt man ikke klarer i første og tredje, men ser ut som det må vente litt til:joyful:

Jeg følte jeg hadde mer energi sånn generelt i 1 trimester, selv om jeg fikk trøttheten liksom. Nå i 2 trimester er jeg helt dau :dead: men jeg har ME, så er umulig for meg å vite hva som kommer derfra og hva som er graviditeten :arghh:

Jeg føler på akkurat det samme! 1. trimester gikk greit. Litt trøtt og div, men har sagt til alle at jeg har vært så heldig som nesten ikke har hatt noen plager. Men har tydeligvis jinxet det. Nå har jeg null energi, vondt i magen og var så svimmel at jeg kastet opp på vei til jobb i dag.. Er 15+3.. håper det går seg til når været blir litt finere og jeg kan komme meg mer ut og forhåpentligvis få mer energi av det.

Har det helt likt. Er 18+1, tar jern, drikker vann og trener regelmessig. Likevel helt død og hodet føles helt rart ut

Jeg har ikke energi til annet enn jobb kjenner jeg. Slapper av på sofaen ellers, så får mannen ta seg og barn og hjem en periode :p

håper det bedrer seg for oss alle etter hvert!

Null energi for tiden, men tenker det kommer av at jeg har hatt korona :shifty:

Kjedelig at vi er flere som sliter med energien, samtidig "godt" på en måte å vite at jeg ikke er den eneste :rolleyes:

Sniker fra juni, med termin sent så titter litt innom her å leser :)
Føler også på manglene energi og mye sliten/trøtt om dagen. Følt det sånn siden uke 17 kanskje, er i uke 20 nå. De minste gjøremål blir et ork og sover gjerne en dupp på ettermiddagen, men tror det har noe med å gjøre at jeg sover dårligere på natten :) Må ofte opp på do både 2 og 3 ganger, og tidligere har jeg jo sovet gjennom hele natten.

Sniker fra juni, med termin sent så titter litt innom her å leser :)
Føler også på manglene energi og mye sliten/trøtt om dagen. Følt det sånn siden uke 17 kanskje, er i uke 20 nå. De minste gjøremål blir et ork og sover gjerne en dupp på ettermiddagen, men tror det har noe med å gjøre at jeg sover dårligere på natten :) Må ofte opp på do både 2 og 3 ganger, og tidligere har jeg jo sovet gjennom hele natten.

Du sier noe der, tror jeg var oppe 3-4 ganger i natt :dead:

Back
Topp