Listen med stor L!

Åh her va det ting jeg ikke har ikke enset en gang så nu har jeg jo litt å tenke på ;)
 
Hehe, dette underforumet er ikke litt bra for meg, kjenner jeg. Vil begynne å pynte til jul idag! :p

Starter denne lista nå i oktober, forresten?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wow ! For ei liste! Her var det flere ting jeg ikke har tenkt på som jeg kanskje bør legge til gjøremålene her også ;p
 
Hehe, dette underforumet er ikke litt bra for meg, kjenner jeg. Vil begynne å pynte til jul idag! :p

Starter denne lista nå i oktober, forresten?


Sent from my iPhone using BV Forum

vi har konkludert med at uke 1 er denne uken.

Jeg har ikke kommet stort lenger enn jeg gjorde på mandag.
 
Wow ! For ei liste! Her var det flere ting jeg ikke har tenkt på som jeg kanskje bør legge til gjøremålene her også ;p

Det er jo ikke bare juleforberedelser dette her da, det er jo litt mer sånn høstklargjøring av hus og heim i tillegg
 
Det er jo ikke bare juleforberedelser dette her da, det er jo litt mer sånn høstklargjøring av hus og heim i tillegg

Er vel gjerne nå man gidder å gjøre sånt. ;) Rufsevær ute og jula nærmer seg. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
vi har konkludert med at uke 1 er denne uken.

Jeg har ikke kommet stort lenger enn jeg gjorde på mandag.

Da tror jeg vindfanget skal få seg en shinings ikveld! Myyye grus og spindelvev som må vekk, samt en bråte med klær som ikke trengs.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rufsevær, ELENDIG vær. så det skjer ikke at jeg går ut og luker rundt trappa eller definitvit ikke lakker døra. Men jeg skal prøve å huske lukingen til en oppholdsdag og lakk og maling til sommeren.

Men en del andre ting er greiere ja, innendørs
 
Fantastisk liste! Jeg er fan!
Har skrevet den ut og begynt å stryke og heve ut hva som er aktuelt å ikke. Håper jeg klarer å ta igjen en del, for uke 1 og 2 og 3 er super travle..... :confused
 
Fantastisk liste! Jeg er fan!
Har skrevet den ut og begynt å stryke og heve ut hva som er aktuelt å ikke. Håper jeg klarer å ta igjen en del, for uke 1 og 2 og 3 er super travle..... :confused

Ikke dumt å skrive den ut! Kanskje jeg også skal gjøre det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den er ganske optimistsik

uke 1, skriv liste over HVEM du skal gi gave til, trenger ikke tenke ut hva enda

Uke 2; om du ikke har tenkt ut alle gavene enda, tenk ut 4!

(ehh, jeg tenker ikke ut gaver, jeg handler dem jeg)
 
Det er jo ikke bare juleforberedelser dette her da, det er jo litt mer sånn høstklargjøring av hus og heim i tillegg

Nei, det skjønner jeg. Fint å gjøre noe av dette nå som jeg er i redebyggemodus.
 
Nå har jeg gått gjennom alt, er ikke så lenge siden vi flyttet til ny plass så alle esker er gjennomgått. Har tatt bort punkter som ikke er aktuelle, men er mye som er igjen. Tenkte jeg kunne begynne når jeg har født om en ukes tid.
 
Nå har jeg gått gjennom alt, er ikke så lenge siden vi flyttet til ny plass så alle esker er gjennomgått. Har tatt bort punkter som ikke er aktuelle, men er mye som er igjen. Tenkte jeg kunne begynne når jeg har født om en ukes tid.

Du er optimist?

Førstegangs, eller hadde du superenkel sovebaby sist og satser på det igjen?

Begynne på ei sånn der liste etter fødsel? Jeg ville heller satset på "alt jeg rekker før jeg føder, for etterpå får jeg ikke gjort en skitt"
 
Du er optimist?

Førstegangs, eller hadde du superenkel sovebaby sist og satser på det igjen?

Begynne på ei sånn der liste etter fødsel? Jeg ville heller satset på "alt jeg rekker før jeg føder, for etterpå får jeg ikke gjort en skitt"
hehe er vel optimist av meg, hadde ikke en sovebaby sist nei. Men skal føde innen en uke så jeg får ikke utført det før. Får nå ta det jeg får tid til.
 
Jul blir det uansett :)
 
Uke en er omme...

Hvordan går det?
 
Uhm..

1. Skift på baby.
2. Mat baby.
3. Rap baby.
4. Legg baby.
5. Sov. Evt spis/drikk noe.

Repeat.

Repeat.

Repeat.

Repeat.
 
Slik min eldste fungerte da han var fersk måtte det bli 1,2,3,1,2,3,4,5
 
Back
Topp