S
søteste
Guest
Dette hadde jeg ikke fått med meg :) Gratulerer så masse med den lille jenta. Så vakker hun er:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gratulere så mye!Fru H skrev:
Gratulerer :)2x 24November skrev:
Jeg har veldig lyst til å høre fødselshistorie altså!Morellskatten skrev:
Dette var litt av en fødsel historie, det er jo dette jeg frykter når det er min tur. Godt det gikk bra og at det står bra til med dere. Du må huske å ta det litt med ro mellom slagene nå da. Hvor stor var hun da? Hun er iallefall utrolig vakker, kjenner jeg gleder meg litt nå:)søteste skrev:
Lissyjane skrev:
Dette var litt av en fødsel historie, det er jo dette jeg frykter når det er min tur. Godt det gikk bra og at det står bra til med dere. Du må huske å ta det litt med ro mellom slagene nå da. Hvor stor var hun da? Hun er iallefall utrolig vakker, kjenner jeg gleder meg litt nå:)søteste skrev:
Ja, jeg har heldigvis god hjelp i mamma og min far :) Hun var 3180 og 50 cm :D
søteste skrev:
Lissyjane skrev:
Ja, jeg har heldigvis god hjelp i mamma og min far :) Hun var 3180 og 50 cm :D
Helt perfekt med andre ord:) Så bra at du har litt hjelp, ikke bare, bare å ta seg av en nyfødt og fireåring helt alene:)