Lissyjane!!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Tusen takk alle sammenemoticon

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye med nusket!
Kos deg masse og hvil mens du kan :)

Gratulerer så mye :))

gratulerer så masse!!!!      

Tusen takk alle sammenemoticon  Jeg skulle vente til over 17. Mai ja xD Ser ut som at hun ikke delte den meningen :p

Lissyjane skrev:

Morellskatten skrev:
Jeg har veldig lyst til å høre fødselshistorie altså!

Jeg kan kopiere fra terminforumet :p

Hei jenter :) Har gått litt fort og gale her :) Jeg skulle ut å hente en lampe på Ikea i går som sagt.. Følte meg litt uggen og fikk beskjed av legen min å gå hjem å hvile.. Hørte for en gangs skyld etter.. Kom hjem og snakket litt med Linn på boken.. Hun skrev at jeg skulle bare ringe Storken for en sjekk. Jeg tenkte jo bare : Jah hun bare lurer meg.. Sarah altså:p Skal faen ikke la meg lure nei! Men ringte da.. Så begynte riene med tre minutters mellomrom.. Tok egentlig bare tiden for gøy. Så ble de veldig intense etterhvert disse riene. Fikk mamma til å hente meg og kom i badekar med en gang. Hylgrein til slutt gjennom riene fordi de var så kraftige og sa at jeg kapitulerte. Jeg ville ha epidural. Skrek etter det faktisk. Følte jeg selv. Jeg skreik i noen rier,grein i andre, og klarte å puste i noen.. Kom ned på føden og JM fant ikke fosterlyd, så måtte legge meg ned. Blir klissvåt og tror jeg har tisset meg ut. Men likevel så sier jeg : SHIT! Vannet gikk! HELVETE! JEG HAR TRYKKRIER!! JM måtte be meg ikke trykke så hardt fordi hun hadde ikke fått hansken på seg haha! Trodde jeg skulle dø det var så smertefullt. Jeg ble sjekket klokken ti over halv seks og hadde fire cm, så ingen trodde jo at jeg var så langt! Klokken 18:05 var hun ute, jeg varregistrert klokken 15:05. JM hadde begynt å ta av meg buksen og sa til medisinstudenten vi hadde med oss : Hjelp meg å ta av henne buksen. Så vidt de fikk av meg buksen før hun kom :p TO rier, så var hun ute :p

WOW
Intens men fin fødsel da..??
Gratulerer så mye igjen vennen

Back
Topp