Lisemor83 sin lille dagbok

ORIGINAL: Babyfeber

Krysser fingrene for at du får mensen snart sånn at dere kommer i gang med prøvingen.[:)]


[:)][:)] Ser dere er også litt sånn tar det som d kjem nå i starten.. Dere må ha lykke til når dere starter med den aktive prøvingen [:)][:)]
 
Åh som jeg sku ønske jeg hadde god hukommelse... [:@] Var jo te legen sist jeg ikke fikk mensen og da tok han jo blodprøve, mente det var et eller anna der, men jeg husker ikke hva som sto på lappen jeg fikk av legen! Irriterende.. Kan jo hende d ikke var noe også..men ja.. Skjønner så mye mer i dag etter å ha lest her på bv og andre forum..så om det sku væra no så kanskje jeg hadde visst hvorfor..

Er på dag 51 av syklusen nå..ekke gravid.. Prøver å slappe av, men ekke så enkelt når man ikke har så mye anna å gjør enn å gå heme.. Mamma sier jeg må kutte ut å tenke på det, hun har jo helt rett.. Skal uansett til legen her borte i høst om det ikke skjer noe..
 
Urinveisinfeksjon borte, og da kom mensen. Er egentli gla for å få'n, siden jeg ikke fikk den i det hele tatt sist. Hjalp å slappe av å ikke tenke så mye gitt[:)] Kroppen ordne opp. Spennende å sjå når den kjem neste gang..denne gangen var d nesten 2 måneder på overtid..57 dager. Vi stresser ikke med å få barn helt enda, så vet ikke helt om jeg kommer til å styre med å skrive prøveperioder enda, siden vi ikke er aktive prøvere.. Sjøl om jeg sku ønske vi var det nå! Vi tar ting som det kommer nå i starten, se hvordan syklusen min blir å om jeg forstår meg no på når evt el er..
 
ORIGINAL: Lisemor83

Liker ikke menssmerter..det ekke no særlig godt..


Uff nei, det er er noe dritt. Håper det går over fort [:)]
 
Da har jeg blitt tante igjen [:)][:)][:)][:)] Alltid like stas, men syns jeg er litt for langt unna.. Håpe jeg får sett guttungen om ikke så altfor lenge[:)][:)][:)]
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
FEBRUAR 2009
1.februar:    Starbucks
2.februar:
3.februar:   
Dag 57 av syklusen
4.februar:   
TR
5.februar:   
TR
6.februar:   
TR
7.februar:   
TR       Ble tante igjen =)
8.februar:   
TR
9.februar: Spotting. Har vært flink; studert og trent!
10.februar: Studere
11.februar: Studere
12.februar: Studere
13.februar: Studere oxo ut på tur aldri sur:)
14.februar: 
Valentinesday
15.februar:
16.februar: Fridag - Presidentdagen - Hjemme fra tur =)
17.februar: Tredemølla er på plass!
18.februar: Lunsj me to venninner=)
19.februar: Får tebake bilen:)
20.februar:
21.februar: 
Sambo og jeg har vært sammen i 6 år:)
22.februar:
23.februar:
24.februar:
25.februar:
26.februar: Damemøte
27.februar:
28.februar:


MARS 2009
1.mars:
2.mars:
3.mars:
4.mars:
5.mars:
6.mars:
7.mars:
8.mars:
9.mars:
10.mars:
11.mars:
12.mars:
13.mars:
14.mars:
15.mars:
16.mars:
17.mars:
18.mars: EL hvis lutealfasen er på 14 dager
19.mars:
20.mars:
21.mars:
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars

APRIL 2009
1.april:
2.april: IKM dersom denni syklusen også er på 57 dager


 
Lenge siden jeg har vært her nå gitt!! Tiden går så fort!! Mye som har skjedd i det siste!! Nå venter jeg på mensen igjen..lure på når den dukke opp denni gangen..

Oxo venter jeg egentli på at tiden skal komme til at vi kan prøve litt mer aktivt.. Siden jeg befinn meg i USA, så ser jeg at det er bedre om jeg får tidligst et 2010 barn. Vet det kan ta mye lenger tid enn det...men ja..passe nå best i våres situasjon at den lille kommer i 2010 eller senere..

Blir nok mer aktiv her igjen etter hvert:)
 
FEBRUAR 2009
1.februar:    Starbucks
2.februar:
3.februar:   
Dag 57 av syklusen
4.februar:   
TR
5.februar:   
TR
6.februar:   
TR
7.februar:   
TR       Ble tante igjen =)
8.februar:   
TR
9.februar: Spotting. Har vært flink; studert og trent!
10.februar: Studere
11.februar: Studere
12.februar: Studere
13.februar: Studere oxo ut på tur aldri sur:)
14.februar: 
Valentinesday
15.februar:
16.februar: Fridag - Presidentdagen - Hjemme fra tur =)
17.februar: Tredemølla er på plass!
18.februar: Lunsj me to venninner=)
19.februar: Får tebake bilen:)
20.februar:
21.februar: 
Sambo og jeg har vært sammen i 6 år:)
22.februar:
23.februar:
24.februar:
25.februar:
26.februar: Damemøte
27.februar:
28.februar:


MARS 2009
1.mars:
2.mars:
3.mars:
4.mars:
5.mars:
6.mars:
7.mars:
8.mars:
9.mars:
10.mars:
11.mars:
12.mars:
13.mars:
14.mars:
15.mars:
16.mars:
17.mars:
18.mars: EL ??
19.mars:
20.mars:
21.mars:
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars

APRIL 2009
1.april: Spotting
2.april: Spotting


 
Jeg er happy happy happy [:D]

Vi har endelig bestemt oss for å sette i gang for ordentlig! [:)] Så når TR er på plass nå og forsvønni igjen så setter vi  gang med første pp [:D] Dessverre så viser det seg at jeg har litt umulige sykluser for tiden, på nesten 60 dager, denne gangen tror jeg det faktisk er 60 dager.. Men jeg ser at mange sliter med det som meg, så da får jeg bare gjøre det beste ut av det! Men ska sies at det er kjedelig å vente 2 måneder for å sjekke om det har blitt noe.

Men nå er jeg bare happy happy happy [:)]
 
Starten på 1 PP blir forhåpentligvis nå i april :)

April 2009

Dag 57 - 01.april : Spotting
Dag 58 - 02.april : Spotting
Dag 59 - 03.april : Spotting
Dag 60 - 04.april : Spotting
Dag 61 - 05.april : Spotting
Dag 62 - 06.april : Får besøk :) Spotting
Dag 63 - 07.april : Spotting
Dag 64 - 08.april : Ut på tur :) Spotting
Dag 65 - 09.april : Spotting
Dag 66 - 10.april : Spotting
Dag 67 - 11.april : Flytter sørover. Spotting
Dag 68 - 12.april : Spotting
Dag 69 - 13.april :Spotting
Dag 70 - 14.april : Spotting
Dag 71 - 15.april :
Dag 72 - 16.april : Flytter midlertidig bortover
Dag 73 - 17.april :
Dag 74 - 18.april :
Dag 75 - 19.april : Første dag med el-testing - neg
Dag 76 - 20.april : El-test neg
Dag 77 - 21.april : Sol, sol, sol :) Å sand over hele kroppen!! El-test neg
Dag 78 - 22.april : El-test - usikker på om den var positiv
Dag 79 - 23.april : El-test - neg
Dag 80 - 24.april : El-test - neg
Dag 81 - 25.april :
Dag 82 - 26.april :
Dag 83 - 27.april :
Dag 84 - 28.april :
Dag 85- 29.april :
Dag 86- 30.april :
 
Nei nå må jeg si jeg lurer på hva som skjer! Nå har jeg spotta i 14 dager, og jeg vet ikke hvorfor! Hva kan det være? Tenkte på om jeg hadde mista noe, men da hadde jeg vel blødd mye mer?? Samt hadde ikke en graviditetstest da vist positiv? Hmm..irriterende når kroppen ikke gjør som man vil el sku ønske!! 
 
Da har jeg begynt å el-teste, vet ikke om d er noe poeng siden jeg garantert ikke har stabile sykluser. Kan jo hende jeg brenner av en del penger på det. Men kanskje jeg får noen svar ved å gjøre det lell! Fant sånne test strips på butikken her borte, så da slapp jeg å bestille på nett! [:)] Er bare på 4 dagen nå, men ble usikker på om den var positiv el ei..den var ganske lik kontrollstreka, men litt i tvil..

Ellers lever jeg nå livet kan man vel si [:D] Sol og strand og 25 varmegrader!! Digg digg!
 
I følge noen her inne så var el-testen positiv![:D] Rakk nå å få litt action dagen etter, men siden vi lå på samme rom med noen dagene etter der igjen så ble det ikke så mye action. Vel vel tiden vil nå vise.. Enten så håper jeg inderlig at jeg er gravid, eller så bør den mensen dukke opp snart. Føle jeg ikke er inne i 1 PP enda, og det her blir jo umulig om syklusen min ska væra sånn.. [:'(][&:][:@][:'(][&:][:@]
 
Da er jeg snart tebake etter et ufrivillig opphold fra babyverden! Ikke prøvemessig vel å merke, men internettmessig! Vi har flytta og selvsagt ska det væra no kluss med å få internett da! Vet fortsatt ikke om vi får det enda hel [:@]

Bortsett fra det så har jeg hatt min andre periode med spotting på snart 14 dager.. Har klødd litt, så tok på soppkurkrem for å sjå om det hjalp, og da ble utfloden plutsli rød. Hva vil det si? At jeg egentli har hatt mensen hele tida, men den har kømmi ut som brun pga sopp el hva?! Frustrerende!! Spørs om det blir en sjekk hos gynekologen i sommer..
 
Befinner meg fortsatt ufrivillig fra babyverden.no, dessverre så har ikke vi fått internett i leiligheta enda.. Forbanna at&t!!!

Jeg har nå fortsatt mine 14 dagers perioder med mens, eller blodig utflod, vet ikke helt hva jeg skal kalle det! Glede meg te å komme meg te gynekolog å få undersøkt litt..

Snart hjem te Norge en tur [:D][:D] Tiden flyr..
 
Back
Topp