Lisemor83 sin lille dagbok

ORIGINAL: griseknoen

for at 2010 blir et bedre år for deg, og at det setter seg en liten spire hos deg [:D]


Tusen takk:) Håper 2010 blir et bra år for deg også!:) Sånn at det setter seg fast en liten spire hos deg [:D]
 
På leting etter EL, og lure på om jeg fant den.. Jeg tester hver morra etter EL via spytt, men har ikke helt klart å finne ut når jeg skal si den er fullstendig positiv.. Men i dag så det ut som det var noe på gang, så jeg tok en vanlig EL-test også, å den var positiv gitt :) Så var det den usikkerheta da.. Var den egentlig positiv eller er det noe pcos og vitex klusser med.. Frustrerende å ikke vite, men en får gjøra det beste ut av det [;)]
 
Ja da er det vel ca en uke te jeg skal teste.. Om ikke da tr kommer innen da..noe jeg tviler på.. Det er vel heller at den dukker opp et par tre uker senere enn det..[:'(] Bare for å irritere meg og bruke penger på g-tester som kommer te å væra negative.. Men men man skal vel egentlig tenke positivt.. Noe jeg prøver, men er ikke alltid lett med lange sykluser og ingen anelse om eller når jeg har EL.. Tester via spytt og ekstra med vanlig om spytt-testene viser noe..men det er jo ikke garantert at det verken stemmer eller vil klaffe.. Det mest frustrerende er det å aldri vite når tr melder sin ankomst.. Hadde jeg bare visst det så!!! Jaja, om det ikke går denne gangen så blir det en runde med dobbel pergo neste gang..


Jaja jeg måtte få det ut litt, er vel det en dagbok er til for..
 
Samboer er søt da[:)] Her sitter jeg å leser på babyverden.no også kjem han og sier at han ønsker det var en babyverden her også og stryker på magen min...
 
Hadde bittebittelitt blod på papiret da jeg var på do i går.. Så nå er jeg jo enda mer spent.. Men jeg tror ikke jeg er gravid..tør ikke å håpe.. [&:]
 
Er litt småkvalm for tiden...hmm..men lure på om det bare er meg som "lager" symptomer igjen.. Ikke lenge til jeg skal ta en test nå..men vil ikke ha noen forhåpninger.. Ellers har jeg ingen symptomer egentli..[8|]
 
Krysser fingrene for at spiren sitter   
Lykke til [:)]
 
Back
Topp