Lisa Williams

RapunselMaja

Elsker forumet
Skulle det showet hun hadde i Oslo være på tven ikveld?

Og var det ikke noen her inne som skulle i vei på det..?

Det går på fem i dag ja!

Tror det er klokka 21.
Mener det gikk her om dagen også...? Hvis det er samme da.

EDIT: Det var HELT feil info... Aner ikke når og hvor allikevel, men det går i dag.

ORIGINAL: MonicaM

Det går på fem i dag ja!

Tror det er klokka 21.

EDIT: Det var HELT feil info... Aner ikke når og hvor allikevel, men det går i dag.

hehehehe[:D] Har sett reklamen så mange ganger,men husker ikke hvor..[8|]

ORIGINAL: Nataleen

ORIGINAL: MonicaM

Det går på fem i dag ja!

Tror det er klokka 21.

hehehehe[:D] Har sett reklamen så mange ganger,men husker ikke hvor..[8|]

Samma her. Herregud [&o]

ORIGINAL: Vugge

Åh!! Det må jeg se!! Skal på show med ho i september!! :)

Ja,jeg må også se.. Har så lyst til å tro at hun er ekte.. Men tviler sterkt. Blir spennende å høre hvordan dere synes det var å sitte i salen da....[:)]

Åh!! Det må jeg se!! Skal på show med ho i september!! :)

Ja,jeg må også se.. Har så lyst til å tro at hun er ekte.. Men tviler sterkt. Blir spennende å høre hvordan dere synes det var å sitte i salen da....[:)]

Etter alt jeg har opplevd med mormor så har jeg ikke så mye tvil, men man kan jo aldri vite :)
Men er gla jeg skal på show her i Tønsberg. Mange kjente i salen så kanskje noen kjente får snakke med ho! :)

ja,skjønner..Får håpe det skjer da!![:)] Spennende er det. - Men for min del er det vanskelig å tro med mindre jeg har opplevd noe selv...[8|]

Samboer er overbevist om at hun bare er en stor luring, men jeg blir litt fascinert over hvor mye hun vet..

Jeg har full tiltro til henne ; men er skeptisk på mye annet.. skal på showet hennes i september her i Trondheim :)

Gleder meg til å se det igjen i kveld.. kl 22 på FEM !

Jeg klarer ikke tro på henne i det hele tatt..Med mindre man har opplevd det selv, og man får fortalt informasjon om en person som man *vet* ingen andre vet om..
Sitter man i en sal med hundrevis av mennesker kan man aldri vite om de personene Lisa ( i dette tilfelle) snakker med er kjøpt og betalt. Det finnes utrolig mange mennesker som lyver mot betaling, og de fleste er innmari flinke til det.

For meg blir det det samme som "Åndenes Makt" som går på tv...Makan til tulleprogram...Ser man sånt på tv skjønner jeg ikke at det går an å tro at det er sant det man ser om dører som lukker seg, lyder man hører osv... Filmtriks! Og folk som vil tjene penger...
Men igjen! Har man opplevd det selv...

Er vist en liten skeptiker jeg....Men jeg vil absolutt gjerne tro på sånt da! [:)]

Jeg er IKKE særlig imponert etter det showet igår i allefall..[&:]  Hun bruker så mye tid på å si det samme om og om igjen, og det er sånne ting som passer til alle.. Feks; " Han/hun er utrolig glad i dere og familien sin", "Han/hun er en utrolig sjarmerende person"..osv osv..

[:D]Haha..kom til å tenke på...har dere sett SouthPark-episoden som handler om dette....den er bare superbra....[:D]

ORIGINAL: Miss_Universum

[:D]Haha..kom til å tenke på...har dere sett SouthPark-episoden som handler om dette....den er bare superbra....[:D]

Nei,har ikke sett den.. ER den om Lisa Williams er generelt?[:)]

Jeg klarer ikke tro på henne i det hele tatt..Med mindre man har opplevd det selv, og man får fortalt informasjon om en person som man *vet* ingen andre vet om..
Sitter man i en sal med hundrevis av mennesker kan man aldri vite om de personene Lisa ( i dette tilfelle) snakker med er kjøpt og betalt. Det finnes utrolig mange mennesker som lyver mot betaling, og de fleste er innmari flinke til det.

For meg blir det det samme som "Åndenes Makt" som går på tv...Makan til tulleprogram...Ser man sånt på tv skjønner jeg ikke at det går an å tro at det er sant det man ser om dører som lukker seg, lyder man hører osv... Filmtriks! Og folk som vil tjene penger...
Men igjen! Har man opplevd det selv...

Er vist en liten skeptiker jeg....Men jeg vil absolutt gjerne tro på sånt da! [:)]

Vi hadde noen på jobben! Traff 5 på på alt som hadde skjedd som de umulig kunne visst om og hvem som hadde eid der tidligere! Her snakker vi 100 år tilbake...[8|]

Hva var det snakk om? En gård eller hus eller noe sånt?

Nei,har ikke sett den.. ER den om Lisa Williams er generelt?[:)]

Ikke om Lisa Williams, men en amerikansk mann som gjør det samme som hun, en som er veldig kjent der borte. Absolutt verdt en titt [;)][:D]

Back
Topp