RapunselMaja
Elsker forumet
Skulle det showet hun hadde i Oslo være på tven ikveld?
Og var det ikke noen her inne som skulle i vei på det..?
Og var det ikke noen her inne som skulle i vei på det..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MonicaM
Det går på fem i dag ja!
Tror det er klokka 21.
Mener det gikk her om dagen også...? Hvis det er samme da.
EDIT: Det var HELT feil info... Aner ikke når og hvor allikevel, men det går i dag.
ORIGINAL: Nataleen
Det går på fem i dag ja!
Tror det er klokka 21.
Mener det gikk her om dagen også...? Hvis det er samme da.
EDIT: Det var HELT feil info... Aner ikke når og hvor allikevel, men det går i dag.
hehehehe[:D] Har sett reklamen så mange ganger,men husker ikke hvor..[8|]
ORIGINAL: Vugge
Åh!! Det må jeg se!! Skal på show med ho i september!! :)
Klokka 22 på fem!
Åh!! Det må jeg se!! Skal på show med ho i september!! :)
Ja,jeg må også se.. Har så lyst til å tro at hun er ekte.. Men tviler sterkt. Blir spennende å høre hvordan dere synes det var å sitte i salen da....[:)]
Etter alt jeg har opplevd med mormor så har jeg ikke så mye tvil, men man kan jo aldri vite :)
Men er gla jeg skal på show her i Tønsberg. Mange kjente i salen så kanskje noen kjente får snakke med ho! :)
ORIGINAL: Miss_Universum
[:D]Haha..kom til å tenke på...har dere sett SouthPark-episoden som handler om dette....den er bare superbra....[:D]
Jeg klarer ikke tro på henne i det hele tatt..Med mindre man har opplevd det selv, og man får fortalt informasjon om en person som man *vet* ingen andre vet om..
Sitter man i en sal med hundrevis av mennesker kan man aldri vite om de personene Lisa ( i dette tilfelle) snakker med er kjøpt og betalt. Det finnes utrolig mange mennesker som lyver mot betaling, og de fleste er innmari flinke til det.
For meg blir det det samme som "Åndenes Makt" som går på tv...Makan til tulleprogram...Ser man sånt på tv skjønner jeg ikke at det går an å tro at det er sant det man ser om dører som lukker seg, lyder man hører osv... Filmtriks! Og folk som vil tjene penger...
Men igjen! Har man opplevd det selv...
Er vist en liten skeptiker jeg....Men jeg vil absolutt gjerne tro på sånt da! [:)]
Vi hadde noen på jobben! Traff 5 på på alt som hadde skjedd som de umulig kunne visst om og hvem som hadde eid der tidligere! Her snakker vi 100 år tilbake...[8|]
[:D]Haha..kom til å tenke på...har dere sett SouthPark-episoden som handler om dette....den er bare superbra....[:D]
Nei,har ikke sett den.. ER den om Lisa Williams er generelt?[:)]