Lilypie ticker - hjelp

s_lady85

Elsker forumet
Hei alle! Er ny her og lurer på hvordan jeg får lagt til lilypie tickeren og marsbaby som signatur? [:-] har prøvd og prøvd .... håpe noen kan hjelpe [:D]

Jeg brukte desverre kjempelang tid på å finne ut av det selv og husker ikke hvordan det til slutt gikk til.. Ellers skulle jeg gjerne ha hjulpet deg. Men vet det er noen her inne på forumet som er veldig flinke så håper det er noen andre som får hjulpet deg i gang;) Tvi tvi!

Her er link til hvordan du får til mars-logoen: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20504983 Denne tråden ligger også inne på mars-jentenes viktigste tråder. Og så blar du bare nedover sidene til du finner den logoen og beskrivelsen du vil ha.

For å få lilypie-ticker brukte jeg besktivelsen som ligger på test-forumet. Der er det nøye beskrevet hvordan man får til akkurat lilypie-tickeren! Si fra om du får det til, selv om jeg ikke ehlt vet om jeg får til å beskrive det på noen bedre måte[8D]

hmmm.... var inne på en oppskrift der, men der stod det at det skulle komme opp 3 bokser etter at en var ferdig med å lage tickeren og at en skulle velge den i midten.... kan virkelig ikkje se noen bokser jeg [8|][8|]

Det skal stå tre forskjellige måter og så må du trykke på den som er riktig for å få din kode... På høyresiden når du har laget tickeren. Sorry klønete forklaring;)
ORIGINAL: S_LADY

hmmm.... var inne på en oppskrift der, men der stod det at det skulle komme opp 3 bokser etter at en var ferdig med å lage tickeren og at en skulle velge den i midten.... kan virkelig ikkje se noen bokser jeg [8|][8|]

når du er ferdig får du se tickeren din. "Your ticker" står det over.
Under den ferdige tickeren din er det fire kategorier:
  • for websites
  • email signatures
  • forum signatures
  • desktop widgets

du velger da forum signatures, som er den 3. Trykk så på....."PseudoHTML, UBBCode and BB Code"  og så kopierer du koden som kommer opp under. Hele linken begynner og slutter på url.

Det var forøvrig bokser før, men nå kommer det bare opp "boks" etter at du har valgt hvilken kode en skal bruke

wohoo [:D][:D][:D] Tuuuuusen takk for go hjelp, fekk det endelig t :) Så kjekt :-)

Men hvilken logo e den "rette" for marsbaby? ser någen har bamsebabyen og någen den me egget :)

wohoo [:D][:D][:D] Tuuuuusen takk for go hjelp, fekk det endelig t :) Så kjekt :-)

Men hvilken logo e den "rette" for marsbaby? ser någen har bamsebabyen og någen den me egget :)

Yeeey!!!Så bra!!har sldri fått til å hjelpe noen så nå ble jeg også glad. Det ble vel ikke bestemt noen fast logo, så folk tok vel egentlig den de syns var finest rett og slett. Men de fleste har valgt den du har valgt, og har planer om å skifte til rosa eller blå skrift etter hvert som de vet kjønn. Jeg likte ikke grønn-fargen så jeg valgte blå[8D] 

Ja dette blir stas [:D] nej va kanskje ikkje den fineste grønnfargen men får bytte når me får vida kjønnet :)

Har du vært på ul? Va på ul i forrige uke og fikk se 2 armer og 2 ben + det lille hjerte som slo som bare det :) hjerteslag - 192 :) jordmoren mente det kanskje var for tidlig å si men at det kanskje kunne tyde på jente [:D][:D]
Heilt fantastisk å se [:D]
Sitte på jobb å brekke meg, kvalmen [:'(] usj....

Ja dette blir stas [:D] nej va kanskje ikkje den fineste grønnfargen men får bytte når me får vida kjønnet :)

Har du vært på ul? Va på ul i forrige uke og fikk se 2 armer og 2 ben + det lille hjerte som slo som bare det :) hjerteslag - 192 :) jordmoren mente det kanskje var for tidlig å si men at det kanskje kunne tyde på jente [:D][:D]
Heilt fantastisk å se [:D]
Sitte på jobb å brekke meg, kvalmen [:'(] usj....

oii, så hun antydet det allerede da og basert på hjertelyden?! har aldri trodd helt på det der, men i så tilfelle får jeg også en jente. Telte hjertelyden i går med angelsounden min og da kom jeg opp i 180 i puls.
Jeg var også på UL i forrige uke, 9+4 var jeg ca da. Fantastisk opplevelse. Bebisen lå og suttet på fingrene sine[:)]

Kjedelig å sitte på jobb når man er kvalm altså. Jeg sitter også på jobb, men er lite å gjøre nå så jeg sitter bare å tenker på mat og ser på matboksene jeg har med. Vil spise hele tiden, men må spre maten min litt utover vakta[8D]

Jøss, angelsound? ka e det? hehe....

Nåhh så herligt :-) Kan tenka meg det va kjekt å se :) Kunne ikkje se det så tydeligt.... men så vokse jo fosteret utrolig fort fra uke 9 til 11 iflg jordmoren :)
Hehe matlyst med andre ord? Eg e blitt heilt hekta på sure ting å klare ikkje tanken på mye av maten eg likte før...
knekkebrød med ost det går i her, enkelt å få ner :-)

Jøss, angelsound? ka e det? hehe....

Nåhh så herligt :-) Kan tenka meg det va kjekt å se :) Kunne ikkje se det så tydeligt.... men så vokse jo fosteret utrolig fort fra uke 9 til 11 iflg jordmoren :)
Hehe matlyst med andre ord? Eg e blitt heilt hekta på sure ting å klare ikkje tanken på mye av maten eg likte før...
knekkebrød med ost det går i her, enkelt å få ner :-)

Angelsound er en sånn doppler som leger og jordmødre bruker for å høre hjertelyden. Har kjøpt en sånn, bare at man bruker hodetelefoner[:)] så hvis jeg føler meg usikker og trenger en bekreftelse-ja da drar jeg bare fram angelsounden min[;)]

Matlyst ja?!det skal jeg love deg. klarer ikke å spise så store måltider, men gjerne ofte. Nå har jeg spist halvparten av maten min og jeg har bare vært på jobb i 2 av 7 timer[8D][:-] knekkebrød går det mye av her også![:)]

Jøss... gu så greit å ha då :) Kor får du fatt i det? Vil ha [:D]

Jøss... gu så greit å ha då :) Kor får du fatt i det? Vil ha [:D]

På teknikmagasinet. om det ikke er butikk i nærheten så kan man kjøpe det på nett på nettsiden deres www.teknikmagasinet.no [:)] koster 299, men jeg vet også at flere har kjøpt på ebay.
Men før du kjøper må du bare være obs på at det har blitt forsket litt lite på bruk av angelsound så det er ikke anbefalt å bruke det så ofte i tillegg til at mange vordende mødre blir engstelige hvis de ikke finner hjertelyden. Og det er ikke alltid like lett å finne lyden, og mange finner den ikke før uke 15-16... Just so u know![;)] men veldig koselig da![:)]

okay, takk for info :)

Hvis du ser lenger oppe så ser du svaret, lurte på det samme jeg også ...

Back
Topp