Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: S_LADY
hmmm.... var inne på en oppskrift der, men der stod det at det skulle komme opp 3 bokser etter at en var ferdig med å lage tickeren og at en skulle velge den i midten.... kan virkelig ikkje se noen bokser jeg [8|][8|]
wohoo [:D][:D][:D] Tuuuuusen takk for go hjelp, fekk det endelig t :) Så kjekt :-)
Men hvilken logo e den "rette" for marsbaby? ser någen har bamsebabyen og någen den me egget :)
Ja dette blir stas [:D] nej va kanskje ikkje den fineste grønnfargen men får bytte når me får vida kjønnet :)
Har du vært på ul? Va på ul i forrige uke og fikk se 2 armer og 2 ben + det lille hjerte som slo som bare det :) hjerteslag - 192 :) jordmoren mente det kanskje var for tidlig å si men at det kanskje kunne tyde på jente [:D][:D]
Heilt fantastisk å se [:D]
Sitte på jobb å brekke meg, kvalmen [:'(] usj....
Jøss, angelsound? ka e det? hehe....
Nåhh så herligt :-) Kan tenka meg det va kjekt å se :) Kunne ikkje se det så tydeligt.... men så vokse jo fosteret utrolig fort fra uke 9 til 11 iflg jordmoren :)
Hehe matlyst med andre ord? Eg e blitt heilt hekta på sure ting å klare ikkje tanken på mye av maten eg likte før...
knekkebrød med ost det går i her, enkelt å få ner :-)
Jøss... gu så greit å ha då :) Kor får du fatt i det? Vil ha [:D]