Lillestrømtreff

2gang

Glad i forumet
Lenge siden jeg har vært inne her, så kanskje har dere alt snakka om dette?
Hva sier dere til et treff, ikke denne første uka, men neste? Det hadde vært kos å se dere, uten store mager, men med barnevogn.
Hva sier dere jenter?
Eller er dere for opptatt med baby, husarbeid og det å være mamma på heltid?

Det hadde vært koselig [:D]
Jeg er med, så sant ting går bra her hjemme [:D]
Så koselig å få se alle de søte babisene som har ligget inne i magene våres [:D]

Det kunne jeg tenke meg også!!!Har ikke sett noen av dere før så det hadde vært morsont å få til!

Det vil jeg gjerne også! det må bli med forbehold, ikke lett å vite på forhånd om Kian er klar for det eller ikke. He's the boss[:D]

Topp!![;)]
jeg er helt klart med! men må kanskje si sånn ca tid bare da... vanskelig med mating[;)][:D]

[quote: minnimor]Topp!!
jeg er helt klart med! men må kanskje si sånn ca tid bare da... vanskelig med mating

Det er klart!
Skal vi ta sikte på tirsdag 22.8? Midt på dagen en gang. For meg går det bra i 11-tida.
Hva med dere?

Jeg vil gjerne være med! [:D]

Ja, vil gjerne bli med på treff. Men her er det mat-tid ca kl 10, så jeg rekker det nok ikke til 11. Men om dere sitter et par timer kommer jeg som en vind når lillegutt er ferdig å spise.

Å dette vil vi være med på altså [:)]
Spørs litt om ikke 11 blir litt for tidlig for oss også.... Men jeg bor jo ikke lang unna så jeg kan jo bare komme når Thea er klar.

Jeg drar til kragerø på søndag og blir der i en uke.
Trenger å komme meg bort litt.

God tur, det kunne noen hver trenge!

Kan vi ikke si 11-12 da? Noen som vet et sted det er greit å amme? Da kan jeg være der 11, og vente på dere andre. Vi er oppe tidlig uansett. Skal levere i barnehage først.

Vet at det er ammerom rett ved siden av kafeen oppe på senteret. Torvhjørnet heter vel kafeen tror jeg.

Leah og jeg kommer også [:)]

Skal bli kos å se dere igjen, pluss dere vi ikke har fått hilst på enda [:D]

ORIGINAL: 2gang

God tur, det kunne noen hver trenge!

Kan vi ikke si 11-12 da? Noen som vet et sted det er greit å amme? Da kan jeg være der 11, og vente på dere andre. Vi er oppe tidlig uansett. Skal levere i barnehage først.

Som Mille84 sier har de ammerom på Lillestrøm City i 2. etg inn korridoren ved toalettene likeved H&M, men der er det så-som-så hyggelig å sitte.

Hvor tenker vi å møtes da?
Skal vi på kafe?
Trilletur?

Selv om jeg begynner å bli litt lei Pikene på hjørnet fordi jeg er der så ofte, så er der så greit å sitte der å amme pluss de har stellerom og mirco for de som trenger å varme opp venn/melk til MME.

Da stemmer jeg for pikene på hjørnet.. ikke vært der før så det hadde vært koselig![:D]
Andre??

Kan godt møtes på Pikene på hjørnet [:D]Det vet jeg hvertfall hvor er hen [:)]

jeg vet ikke hvor pikene på hjørnet er...
Og det kan hende kl 11 er litt i tidligste laget for oss også..-men det finner vi ut [;)]
Noen som vet helt sikkert at de skal dit som kan sende meg nr, så får jeg sagt i fra hvis det skjærer seg den dagen?

Er det ikke den kafeen som ligger ved siden av Sats i Lillestrøm Syd?

Pikene på hjørnet ligger på venstre side når du kommer ut på baksiden av togstasjonen (den siden messehallen ligger) Sats ligger med en gang på høyre side. En må gå forbi sykkelstativene for å komme til Pikene som ligger som navnet sier på et hjørne [:)]

Hva med å si klokken 12?
Blir det litt for sent?

12 er fint for meg. Vi liker å ligge å dra oss litt på morraskvisten vi [:)]

Back
Topp