Lillestrømtreff

ORIGINAL: Mille84

12 er fint for meg. Vi liker å ligge å dra oss litt på morraskvisten vi [:)]

Kjenner meg igjen der gitt [;)][:D]

Så heldige dere er!
Her er vi oppe 8, selv om veslejenta gjerne sover til 8.30-9. Men gutten min er sulten og vil i barnehagen. Nå er jeg bortskjemt,for mannen min er fortsatt hjemme. Så han følger i barnehagen. Gruer meg til neste uke, når jeg må lage frokost og følge i barnehagen selv.
Jeg satser på å være på Pikene på hjørnet kl 1130, gidder ikke sitte alene for lenge[;)]
Gleder meg til å se dere!

Åh, dette skal bli koselig dere [:D] 
Gleder meg til å se alle de små - og store selvfølgelig [;)]

Så synd du ikke kan komme denne gangen, Monicus, men neste gang slipper du ikke unna [;)].

Da sees vi på Pikene på hjørnet!!!

så gøy det skal bli [:D]
Håper virkelig jeg kommer meg av gårde og får møtt dere

Er det noen som vet om det er gratis parkering i lillestrøm et sted?Eller et sted det er litt billig?

Tror ikke det er noe gratis parkering i Lillestrøm, og møkkdyrt er det uansett hvor man velger å parkere! (Synes Lillestrøm er utrolig dårlig på parkering [8|])

Men det går sikkert an å ta en sleip en, og parkere borte ved obs, for så å spasere til kafeen?? [;)] Tror ikke de har noen maksimumstid på parkering der!!

Gleder meg til neste gang[8D]

Tirsdag 22. august kl 11.30 [:)]
Er hermed notert i kalenderen [:)]

Jeg gleder meg som en unge på julaften
[:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)]

jeg får nesten ikke vært med på treffet på tirsdagen...må ned til HS en tur, da jeg har en del spørsmål jeg å få svar på...håper vi kan ordne et treff til snart..

Heisann!

Nå nærmer det seg jo treffet i Lillestrøm, og jeg tenkte jeg bare skulle oppsummere hvem som kommer!

2gang
Jas
Memme
Hege77
Ole Brumm
Minnimor
-og meg [:D] Lucky2

Da sees vi i morgen, mammaer, ca klokken 11.30-12.00 på Pikene på Hjørnet [:)]
Åh, som jeg gleder meg til å se alle de små tassene....

Jeg håper bare jeg får sove litt mer enn i natt. Ellers kommer jeg til å sitte der som en sombie.
Gleder meg til å se dere.
Neste gang kan vi jo prøve å finne et sted med gratis parkering. Strømmen?

Æsj, skal på Hs i morgen kl 11.45 jeg... [&:][:-]

Får bli med neste gang.. Var såå dumt, hadde vært så koselig å treffe alle dere tupper igjen...

Kos dere masse jenter...

Klem

ORIGINAL: lucky2

Heisann!

Nå nærmer det seg jo treffet i Lillestrøm, og jeg tenkte jeg bare skulle oppsummere hvem som kommer!

2gang
Jas
Memme
Hege77
Ole Brumm
Minnimor
-og meg [:D] Lucky2

Da sees vi i morgen, mammaer, ca klokken 11.30-12.00 på Pikene på Hjørnet [:)]
Åh, som jeg gleder meg til å se alle de små tassene....

Gleder meg jeg også-å møte både mammaer og babyer! Håper jeg finner frem da..

ORIGINAL: schnuppa

Æsj, skal på Hs i morgen kl 11.45 jeg... [&:][:-]

Får bli med neste gang.. Var såå dumt, hadde vært så koselig å treffe alle dere tupper igjen...

Kos dere masse jenter...

Klem

Nei og nei, så dumt Schnuppa!! Men det blir garantert nytt treff, så vi får håpe det passer bedre da [:)].
Lykke til på Hs i morgen [:D]

Jeg er litt seint ute i dag (får igjen for å være for bråkjekk, og si at jeg skal være først ute). Vi ha rnesten ikke sovet i natt.
Men jeg kommer, jenter!!!!

Back
Topp