Ja, dette var heftig! Takk, det er lett verdt det om dette forsøket går braJeg hadde også en forferdelig hodepine nå sist. Hold ut, det går over!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dette var heftig! Takk, det er lett verdt det om dette forsøket går braJeg hadde også en forferdelig hodepine nå sist. Hold ut, det går over!
Takk for tips, skal prøve så godt jeg kan! Ja, nå nærmer det seg at denne runden er ferdigJeg og, så I FEEL you!!
Drikk godt, en Paracet skader ikke, ta det med ro så godt du kan. Og som FruAlve sier, hold ut - du er snart ferdig![]()

Skjønner godt at du er veldig spent!Spent på første kontroll i morgen! Denne runden har definitivt vært tøffere både fysisk og psykisk. I går spesielt var ille, veldig vondt i hodet, og følte meg så dritt på alle mulige måter. Gikk og la meg klokken ni fordi jeg bare måtte ha en ny dag. Nå er nervene på høyspenn, håper på uttak på mandag!

Kjære deg, tusen takk! Snart framme i Tromsø nåÅh, det er så spennende rett før kontrollMasse lykke til i morgen, håper du straks er i mål med sprøytinga!!
Det håper jeg også! Håper på utelukkende gode nyheter idagLykke til i morgen! Vi håper og tror på uttak mandag!
Ja, godt å vite litt mer hva som skjer. Men kjenner at jeg ikke har den samme gleden som jeg hadde sist gang.Så bra du har fått uttaksdag!

Enig, er absolutt greit å slippe å tenke på «hva hvis» ifht helgen. Så nå får jeg bare vente og se. Kjenner meg ikke i superform, så eeeegentlig kjenner jeg at jeg ikke er så innmari gira på jobb, men samtidig så går dagene hjemme så sakte, og da blir jeg så fort nedfor. Får vurdere litt de neste dagene, har jo jobb i helga og på mandag. Håper også dette blir annerledes! Sist hadde jeg jo uttak på CD 12, nå blir det på 15, så kanskje det har noe å si for kvalitet og sånt. Glemte å spørre om antallet, men mener det var ca 8-10, og det er jeg fornøyd medSå bra med uttak på tirsdag!! Og egentlig bra at det ikke var heelt klart så slipper du å tenke på om det hadde vært enda bedre i helgen liksom.. Skjønner veldig godt at du er mer avmålt nå enn forrige gang, man har jo fått kjenne på kroppen at det ikke er noen garantier i dette.. Men jeg håper dette forsøket blir annerledes!! Var det mange follikler da? Jeg krysser fingrene hardt for dere![]()
Enig, er absolutt greit å slippe å tenke på «hva hvis» ifht helgen. Så nå får jeg bare vente og se. Kjenner meg ikke i superform, så eeeegentlig kjenner jeg at jeg ikke er så innmari gira på jobb, men samtidig så går dagene hjemme så sakte, og da blir jeg så fort nedfor. Får vurdere litt de neste dagene, har jo jobb i helga og på mandag. Håper også dette blir annerledes! Sist hadde jeg jo uttak på CD 12, nå blir det på 15, så kanskje det har noe å si for kvalitet og sånt. Glemte å spørre om antallet, men mener det var ca 8-10, og det er jeg fornøyd med![]()

Takk for at du sier det, er skummelt å ta det «pent og rolig», men det er godt å vite om din erfaringHøres ut som et bra antall! Og den gangen det gikk best for meg var den gangen jeg stimulerte lengst, vet ikke om det var tilfeldig men jeg har litt troa på å ta det «pent og rolig». Så jeg håper!!
Kjenn godt etter hvordan ting går, jeg er også som deg at jeg helst vil jobbe fordi jeg er så redd for å bli gående hjemme å være lei meg/engstelig. Men sist var jeg hjemme noen dager omkring uttaket og det var faktisk veldig godt siden formen var såpass begrenset.. Så kjenn etter, og gjør det som føles best! Nå er du der snart![]()
Takk for at du sier detSå fint med dag for uttak da! Tirsdag er jo ikke SÅ lenge til! Du gjør en kjempejobb!
Takk for at du sier det, er skummelt å ta det «pent og rolig», men det er godt å vite om din erfaringDu er så god! Ja, skal kjenne godt etter hvor mye jeg orker med jobb og sånt. Har jo bakvakt i tillegg til ordinær vakt både lørdag og søndag, så det kan jo potensielt bli mye jobb. Får ta det vakt for vakt, time for time. Men Sitrus, tenk at du er graviiiid
![]()
Og er så enormt spent på hvordan dette kommer til å gå! Men er fryktelig håpefull nå 
Og det er helt normalt! Man er rimelig på tuppa de siste dagene. Tenk på alt kroppen har vært gjennom.. derfor jeg sier at du gjør en god jobb, for ofte trenger man å høre det. Er ganske ensomt å stå i dette.Takk for at du sier detNei vil jo heller vente til tirsdag og få ut modne egg enn å ta ut for tidlig. Vet ikke, har bare følt meg helt frynsete de siste dagene, er så vanskelig å vite/skille mellom hva som er hormoner og hva som er ekte liksom.