Lillespøns reise til babyen❤️

CD 1, oppstart av syklus for uttak med siste offentlige forsøk. Starter med Pergoveris i morgen. Første kontroll blir torsdag, får heldigvis ta den her jeg bor, og slipper å reise til Tromsø. Vi skal ellers prøve dobbel dose Lutinus denne gangen, i tillegg til Klexane. Skal også få Petidin ved uttak denne gangen siden det var så vondt sist, men kjenner at jeg faktisk gruer meg litt til den rusen:hilarious: Aldri vært ruset på noe annet enn alkohol før. Satser på at det blir en akkurat passe positiv opplevelse. Er overraskende rolig mtp at dette er siste uttak. Vet at vi kan bruke feriepengene på evnt privat forsøk, så vi klarer oss.

Veldig glad jeg ble sykemeldt en uke etter fiaskorunden, det gjorde meg veldig godt❤️
 
Takk, det syns jeg også! Var sykemeldt en uke etter dette, det var nok lurt, kjente jeg hadde godt av det❤️
Så spennende å lese at du er i tredje trimester nå! Jeg er så glad på dine vegne❤️

Så god du er, tusen takk! :Heartred
Godt å høre at du tok en liten pause, man trenger virkelig det når nedturene hoper seg opp.. Og jobben din er kanskje ekstra spesiell å bare hoppe rett uti igjen når man har det som tyngst.

Hvordan ser planen ut nå da? Oppstart med sprøyter når du får mensen? Og hva tenker du om det?

Edit: Ser nå at du akkurat postet om det, krysser virkelig fingrene for denne runden altså!! Høres ut som en bra plan :Heartred
 
Krysser alt jeg har for lykkerunde nå!
 
Så spennende det blir med ny runde! Kjekt å få prøve litt nytt, så får vi håpe det gjør susen :D Og du, nyt den rusen :hilarious: Jeg heier i massevis :D❤️
 
Hele 10 av 15 egg ble befruktet❤️ har aldri fått ut så mange egg, og har heller aldri hatt så god befruktningsrate:woot: Innsett blir i morgen:happy:❤️
 
Gratulerer med så supert resultat! :D:Heartred
 
Back
Topp