Lillespøns reise til babyen❤️

En tråd i 'Dagbøker' startet av lillespøn, 2 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Wohoooo dette var jammen gode nyheter!!! Hurra for positiv test og alt klart for det som endelig skal bli babyen din!!! NÅ skal det skje altså :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Åå hurra!!! Er du klar for å ta over safettpinnen min? :D❤️

3. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så bra med positiv test. Håper så masse for deg!

4. Totti Gift med forumet Tilgangsansvarlig Marshmallows2021 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Så bra! Lykke til, håper virkelig at dette er gullegget :Heartred

5. lillespøn Elsker forumet

Sååå innmari klar, altså!

6. lillespøn Elsker forumet

Takk, det håper jeg også❤️

7. lillespøn Elsker forumet

Takk❤️ Er veldig klar for å bli gravid nå, altså!

8. Fiiol Elsker forumet Assistert-jentene

Lykke til på mandag, ikke lenge igjen nå :love7

9. lillespøn Elsker forumet

Takk! Nei, nå er det snaaaart! Om en ukes tid vet jeg om vi lyktes eller ikke:confused: Reiser opp til Tromsø i morgen, og skal prøve å gjøre litt hyggelige ting mens jeg er der❤️

10. lillespøn Elsker forumet

Ble desverre ikke ruger, embryoet overlevde ikke opptiningen... Nytt uttak i februar.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  11. Fiiol Elsker forumet Assistert-jentene

Neeeei, så utrolig leit! Det var ikke det som skulle skje. :( Håper på et supert uttak. Fint at du fikk tid for det allerede i februar. Gigaklem :Heartred

12. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Å nei:( sender deg en klem, dette var leit å høre!

13. lillespøn Elsker forumet

Takk❤️ Er skikkelig lei meg nå, og sint, og drittlei av den jævla bussen på fire timer t/r. Vil bare sove meg fram til neste innsett er ferdig.

14. lillespøn Elsker forumet

Takk, snille❤️ er tøft dette her, altså... Er jo såklart ikke noe alternativ å gi opp, men fy faen så kjipt dette er! Nå skal jeg blande meg en sterk drink, det trenger jeg

15. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

NEIIII, dette ble jeg skikkelig lei meg av å lese :(:( Nå må det vel begynne å bli nok motgang?? Fy søren altså. Skjønner at du er både sint og lei deg og alt på en gang, for noe drit.. Lag deg en sterk drink og gjør akkurat det du trenger akkurat nå :Heartred Sender en stor klem og masse styrke!!

16. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Ja nå har du holdt på lenge nok.. Men husk at det går til slutt. Er bare så utrolig slitsomt å ikke vite når. Hold ut, det er din tur veldig snart.

17. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Neei er det sant :( Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne! Jeg lover å ikke gi stafettpinnen videre til noen andre, så får du være sint/lei/skuffet og det du måtte føle for i mellomtiden! Gigaklem sendes din vei ❤️

18. lillespøn Elsker forumet

Takk, det syns jeg også! Var sykemeldt en uke etter dette, det var nok lurt, kjente jeg hadde godt av det❤️
    Så spennende å lese at du er i tredje trimester nå! Jeg er så glad på dine vegne❤️

19. lillespøn Elsker forumet

Jeg lover å holde ut❤️

20. lillespøn Elsker forumet

Takk, snille du❤️ Du er altså så god!

Del denne siden