Lillespøns reise til babyen❤️

Skjønner at du er skeptisk, men jeg har heldigvis ståltrua da! Gikk alltid litt tregt til meg også, var gjerne rundt den størrelsen der på første kontrollen (dag 10-isj). Men når follikelen først sparker av gårde så kommer slimhinna som bare det samtidig! Håper på litt framskritt i morgen og at det gir deg mer troa:Heartred Disse dagene er sååå trege og nervepirrende, men denne gangen MÅ det bare bli!!
Du hadde helt rett:) Follikkel på 16 mm og slimhinne på 8,5! Så nå ventet jeg bare på positiv EL-test:) Håper virkelig dette er babysyklusen!
 
Du hadde helt rett:) Follikkel på 16 mm og slimhinne på 8,5! Så nå ventet jeg bare på positiv EL-test:) Håper virkelig dette er babysyklusen!

Åååh, så spennende! :D Gleder meg til å følge deg videre :D
 
Sååå spennende! Merker jeg er dårlig til å legge igjen spor, men er innom til stadighet og følger med! Håper testen blir positiv veldig snart :D
 
Sååå spennende! Merker jeg er dårlig til å legge igjen spor, men er innom til stadighet og følger med! Håper testen blir positiv veldig snart :D
Takk! Merker at jeg er mye roligere, og mindre gira denne runden. Blir jo fjerde innsett og femte runde. Klarer liksom ikke helt å holde samme spenningsnivået, siden jeg enda ikke har blitt gravid. Men klart jeg gleder meg til å ruge igjen❤️
Er også veldig dårlig til å kommentere og skrive til andre, men er mye inne og leser hos folk. Håper alt er bra med deg og lille i dag❤️
 
Takk! Spent på din runde også nå, håper virkelig at 2020 blir året for oss❤️

Ja, tiden går fort til forsøket vårt nå også :) Førjulstiden pleier å gå ganske fort :)
Hva bruker du ventetiden på? :)
Når tipper du EL testen er positiv? :)
 
Du hadde helt rett:) Follikkel på 16 mm og slimhinne på 8,5! Så nå ventet jeg bare på positiv EL-test:) Håper virkelig dette er babysyklusen!

Juhu!!! Elsker å ha rett når det går den veien :D Da venter jeg i spenning med deg på den positive el-testen! :gen014
 
Ja, tiden går fort til forsøket vårt nå også :) Førjulstiden pleier å gå ganske fort :)
Hva bruker du ventetiden på? :)
Når tipper du EL testen er positiv? :)
Ja, førjulstiden suser avgårde nå som vi er voksne:wacky: Jeg bruker egentlig ikke ventetiden på noe spesielt. Prøver å leve så normalt som mulig. Strikker, jobber, er med venner og familie, går turer osv:) Enn du?

Fikk positiv EL-test i dag, så det blir innsett på tirsdag❤️
 
Så fint å lese at testen ble positiv og innsett er planlagt. Håper sånn for deg!
 
Ja, førjulstiden suser avgårde nå som vi er voksne:wacky: Jeg bruker egentlig ikke ventetiden på noe spesielt. Prøver å leve så normalt som mulig. Strikker, jobber, er med venner og familie, går turer osv:) Enn du?

Fikk positiv EL-test i dag, så det blir innsett på tirsdag❤️

Yey for positiv test og innsett ❤️❤️❤️

Samme gamle her. Jobb, trening, hunder og hjem :p
 
Takk! Merker at jeg er mye roligere, og mindre gira denne runden. Blir jo fjerde innsett og femte runde. Klarer liksom ikke helt å holde samme spenningsnivået, siden jeg enda ikke har blitt gravid. Men klart jeg gleder meg til å ruge igjen❤️
Er også veldig dårlig til å kommentere og skrive til andre, men er mye inne og leser hos folk. Håper alt er bra med deg og lille i dag❤️
Skjønner deg så godt! Jeg hadde heller ikke troa nå på siste innsett, 1 negativt innsett, 1 sa og 1 exu liksom, hva var oddsene for at det skulle gå ever? Men nå sitter vi her og har termin om 2 mnd, så jeg heier masse på deg og krysser alt jeg har ❤️ Og perfekt med positiv test og innsett tirsdag :D
 
Hurra for positiv EL! Var det sånn at du hadde en dag du ikke kunne få EL på ?
 
Hurra! Nå blir det spennende dager fremover :D Når tenker du å teste?
 
Back
Topp