Lillespøns reise til babyen❤️

Hihi gøy med positive tester da :D Gleder meg til å følge med fremover og til den er positiv helt på ekte :D
 
Ææææh, dette er så spennende!!!! Klarer ikke å la være å tenke at den der så veldig sterk ut til å være «bare» litt ovitrellestøtte? :nailbiting: Men egentlig har jeg jo ikke peiling, håper bare så veldig! Krysser fingrene HARDT for de neste dagene:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Ææææh, dette er så spennende!!!! Klarer ikke å la være å tenke at den der så veldig sterk ut til å være «bare» litt ovitrellestøtte? :nailbiting: Men egentlig har jeg jo ikke peiling, håper bare så veldig! Krysser fingrene HARDT for de neste dagene:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Håper så inderlig at du har rett❤️ Testen er svakere i dag, som forventet, og jeg hååååper bare at den snur oppover om et par dager!
 
10 dpo og litt svakere enn i går, som forventet. Nå må det bare snu om et par dager❤️
 

Vedlegg

  • 3FF1F85E-BDB8-4EFB-A120-FB01FA351533.jpeg
    3FF1F85E-BDB8-4EFB-A120-FB01FA351533.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 59
Innom og heier!
 
9dp3dt. Testene har ikke snudd (enda). Dette er vel kanskje ca normal styrke 12 dpo? Tror ikke på at dette faktisk er en positiv test enda, må se at det snur først. Beklager dårlig bilde, er på hyttetur, så får ikke tatt bilde i naturlig lys. Takk for at dere er innom og heier❤️
 

Vedlegg

  • 2F7FDBB2-6B43-4E20-8B59-C8F2F1678680.jpeg
    2F7FDBB2-6B43-4E20-8B59-C8F2F1678680.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 75
Ligner veldig på den jeg fikk 12 dpo, din er kanskje en anelse sterkere :)
Heier på deg :Heartred
 
Er dessverre enig med deg, denne burde vært sterkere nå. Liker ikke å være den som er negativ her, men jeg synes du fortjener å ikke gå med falskt håp, beklager. Og jeg vet nøyaktig hvordan du har det, husker det som det var i går. Dette er helt j***. Jeg håpet så mye for deg, at du skulle slippe flere runder. Det fine er jo at man fatter nytt mot igjen og du kan kanskje gå rett på ny syklus? Sorry for å være den negative her inne, men jeg tenker at det er dumt med seigpining i form av å håpe på noe som bare ikke skjer, og det baserer jeg på egen langdryg erfaring. Klem til deg.
 
Er dessverre enig med deg, denne burde vært sterkere nå. Liker ikke å være den som er negativ her, men jeg synes du fortjener å ikke gå med falskt håp, beklager. Og jeg vet nøyaktig hvordan du har det, husker det som det var i går. Dette er helt j***. Jeg håpet så mye for deg, at du skulle slippe flere runder. Det fine er jo at man fatter nytt mot igjen og du kan kanskje gå rett på ny syklus? Sorry for å være den negative her inne, men jeg tenker at det er dumt med seigpining i form av å håpe på noe som bare ikke skjer, og det baserer jeg på egen langdryg erfaring. Klem til deg.
Tenker ikke at du er negativ i det hele tatt, men at du et realistisk. Du har nok rett, den burde vært sterkere til nå. Like svak i dag. Fortsetter med progesteron til i morgen, og om testen da er like svak eller svakere slutter jeg. Håper også at jeg får gå rett inn i ny syklus. Faen, altså, nå er jeg forbannet:grumpy: Skulle bare ønske det gikk denne gangen!
 
Back
Topp