Lillespøns reise til babyen❤️

Nå ruger jeg endelig igjen❤️ Testdato 29/10. Legen gav meg Ovitrelle som støttemedisin uten at jeg spurte om det, så da blir det ikke så tidlig testing på meg som jeg hadde planlagt:nailbiting:
 
Gratulerer som ruger! Håper tiden mot testing går fort og greit!
 
Gratulerer som ruger, og masse lykke til! :Heartred
Blir spennende dette :)
 
Gratulerer så mye som ruger!!! Endelig! :Heartred
Og ovitrelle blir spennende da, håper det kan hjelpe og at tida fram mot testing ikke blir alt for lang likevel. Nå krysser jeg alt jeg har altså!!
 
Gratulerer som ruger❤️❤️
 
2dp3dt - har hatt fri i helga, og har kun slappet av, sett bort fra turer med hunden og litt husarbeid. Tenker det var akkurat det jeg trengte:) Så usikker enda på når jeg skal teste. På den ene siden vet jeg jo at Ovitrelleklikkene kan gi falskt negativ test, på den andre siden kan jeg jo bare følge med på om de stiger, og ikke ta den eventuelle første positive testen så alvorlig:hilarious:
 
2dp3dt - har hatt fri i helga, og har kun slappet av, sett bort fra turer med hunden og litt husarbeid. Tenker det var akkurat det jeg trengte:) Så usikker enda på når jeg skal teste. På den ene siden vet jeg jo at Ovitrelleklikkene kan gi falskt negativ test, på den andre siden kan jeg jo bare følge med på om de stiger, og ikke ta den eventuelle første positive testen så alvorlig:hilarious:

Haha, lettere sagt enn gjort det der, å ikke bli gira når det først er en strek der :hilarious: men du kjenner vel litt hva som blir rett etterhvert!
 
Haha, lettere sagt enn gjort det der, å ikke bli gira når det først er en strek der :hilarious: men du kjenner vel litt hva som blir rett etterhvert!
Ja, håper det. Håper egentlig at jeg klarer å vente så lenge som mulig, minst til neste søndag. Da er jeg 12 dpo. Men who am I kidding?:hilarious:
 
9 dpo. Ingen tvil om at det var litt vel tidlig å teste, mtp at jeg satte Ovitrelle ni klikk på tirsdag:hilarious: Jaja, får vente og se da. Håper jeg klarer å la være å teste i morgen, også heller teste på lørdag.
 

Vedlegg

  • AD832BDD-638F-4D35-9D87-56153DA93DAB.jpeg
    AD832BDD-638F-4D35-9D87-56153DA93DAB.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 72
Last edited:
Nå er det spennende tider fremover!! Heia heia!
 
Back
Topp