Lillesøster som var en lillebror!

Jeg var 18 uker. Hun sa at hun var ganske sikker på at det var jente, så trengte ikke å se flere gangen. Jordmoren som fant ut at det var en gutt mistenker at navlestrengen lå i veien på oul :)
Ahaaa, ok. Så unødvendig at de skal si de er nesten sikre når de ikke er det! Min jordmor så der nede i sikkert ti minutter for å finne ut kjønnet. Bebis vred og snurret så mye på seg, så hun fikk sett hvordan det så ut der nede fra mange vinkler. Tilslutt konkluderte hun at det var jente, så jeg regner egentlig med at det er det.

Ahaaa, ok. Så unødvendig at de skal si de er nesten sikre når de ikke er det! Min jordmor så der nede i sikkert ti minutter for å finne ut kjønnet. Bebis vred og snurret så mye på seg, så hun fikk sett hvordan det så ut der nede fra mange vinkler. Tilslutt konkluderte hun at det var jente, så jeg regner egentlig med at det er det.
Ja, de fleste begynner jo å kjøpe ting etter oul. Så litt dumt, ja! Du venter nok jente da :-)

Så bra du fant ut av det :) så på facebook i går at to i skien hadde fått vite feil at de skulle ha gutter. Men så
var det jenter...

Back
Topp