Lillesøster som var en lillebror!

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Etter mye usikkerhet rundt kjønnet og det at jeg ikke klarte å slå meg til ro med at jeg hadde en jente i magen, bestilte jeg meg en privat ultralyd. Den var jeg på i kveld, og da fant vi ut at lille jenta vår var en liten gutt :-) Jeg hadde guttefølelse fra dag 1 og har tenkt SÅ mye på at det ikke kunne være rett, så det var mange brikker som falt på plass! Nå gleder vi oss over en aktiv og frisk lillebror :-) Det føles veldig bra! ImageUploadedByBV Forum1412626945.586341.jpg

Vi bestilte også privat ultralyd når vi fikk vite det var jente, greide ikke helt og slå meg til ro men ja han var 97% sikker på jente :p

Etter mye usikkerhet rundt kjønnet og det at jeg ikke klarte å slå meg til ro med at jeg hadde en jente i magen, bestilte jeg meg en privat ultralyd. Den var jeg på i kveld, og da fant vi ut at lille jenta vår var en liten gutt :) Jeg hadde guttefølelse fra dag 1 og har tenkt SÅ mye på at det ikke kunne være rett, så det var mange brikker som falt på plass! Nå gleder vi oss over en aktiv og frisk lillebror :) Det føles veldig bra! Vis vedlegget 81793
Gratulerer med lille lure gutten :P av og til er det rart hvor mye rett magefølelsen har ;) hehe

Vi bestilte også privat ultralyd når vi fikk vite det var jente, greide ikke helt og slå meg til ro men ja han var 97% sikker på jente :p
Da har du nok jente i magen, ja :-) Her føltes det bare feil. Jeg var skråsikker på gutt, så godt å få det bekreftet :-)

Da har du nok jente i magen, ja :-) Her føltes det bare feil. Jeg var skråsikker på gutt, så godt å få det bekreftet :-)
Men det var jeg og :o Guttenavn og alt klart fra positiv test omtrent, var ikke i tankene mine at det kunne være jente men når vi ventet på oul så plutselig tenkte jeg, det her er en jente! Veldig rart :p

Men det var jeg og :o Guttenavn og alt klart fra positiv test omtrent, var ikke i tankene mine at det kunne være jente men når vi ventet på oul så plutselig tenkte jeg, det her er en jente! Veldig rart :p
Hehe :-) Følelsen stemmer nok ikke hver gang :p Jeg syns jo det hadde vært veldig stas om det var jente, siden vi har en gutt fra før. Men nå føles det veldig bra med lillebror :-)

Grattis med lillebror <3

Den magefølelsen altså! Så "rart" at den stemmer så ofte. Gratulerer med gutt!

Har også hatt en sterk følelse på jente, og det var en jente i magen :)

Oi, så der ja! Jeg skal på ny UL om en ukes tid, kanskje jeg får kontrabeskjed også.. Hehe. Men jeg har veldig jentefølelse sjøl da, men vi får se;)

Oi, så der ja! Jeg skal på ny UL om en ukes tid, kanskje jeg får kontrabeskjed også.. Hehe. Men jeg har veldig jentefølelse sjøl da, men vi får se;)
Man vet jo aldri, men jeg tror ofte den følelsen man selv har stemmer :-) I hvert fall i mange tilfeller! Blir spennende :-)

Skal ikke tulle med mammafølelsen :-)
Hadde sterk følelse av at det var gutt her og, det var rett!
Gratulerer, forresten :-)

Sent from my GT-P7300 using BV Forum mobile app

Skal ikke tulle med mammafølelsen :-)
Hadde sterk følelse av at det var gutt her og, det var rett!
Gratulerer, forresten :-)

Sent from my GT-P7300 using BV Forum mobile app
Nei, den stemmer nok i mange tilfeller! Tusen takk :-) Og gratulerer med prins i magen til deg óg!

Hvor mange uker var du på vei på den ordinære ultralyden, Millie25? Og viste han seg godt eller ikke godt nedentil da? Jeg fikk beskjed av jordmor på OUL at hun var 90% sikker på jente, men greier ikke slå meg til ro med at det er jente når hun ikke var bombesikker

Hvor mange uker var du på vei på den ordinære ultralyden, Millie25? Og viste han seg godt eller ikke godt nedentil da? Jeg fikk beskjed av jordmor på OUL at hun var 90% sikker på jente, men greier ikke slå meg til ro med at det er jente når hun ikke var bombesikker
Jeg var 18 uker. Hun sa at hun var ganske sikker på at det var jente, så trengte ikke å se flere gangen. Jordmoren som fant ut at det var en gutt mistenker at navlestrengen lå i veien på oul :-)

Back
Topp