Lillemor hikker!

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Var vitne til et lite gjesp på ultralyden idag, selv om hun så mest ut som en liten dinosaur som svelget et bytte.

Nå i skrivende stund hikker hun. Skulle til å finne frem doppleren, men er redd hun slutter før jeg får hørt :p ikke lett å sove når man opplever sånne koselige ting! Kjennes ut som små spark som er helt taktfaste.

Flere som har opplevd mirakler idag? :)

Her er det også mye hikking. :) To ganger bare i dag, faktisk. :P

Ellers så har babyen hatt en ganske lat dag. :P

Hehe, dinosaur:D
De er virkelig morsomme å se på inni der, har enda til gode å kjenne hikking, men hadde det veldig mye med den første:)

Hikker 4-5 ganger om dagen denne frøkna :p sånn var storesøster også.

Er en del hikking her også :) På ultralyden for et par dager siden så vi at han øvde seg på å puste, hihi

Her hikkes det også... Ellers mye liv i magen så søvn er oppskrytt :-)

Hikker 4-5 ganger om dagen denne frøkna :p sånn var storesøster også.
Jøss, da er det vel kanskje på grensen til plagsomt? Kjente jeg gikk fra "aww så koselig!" Til "nå må du vel være ferdig snart" ganske fort :p

Jøss, da er det vel kanskje på grensen til plagsomt? Kjente jeg gikk fra "aww så koselig!" Til "nå må du vel være ferdig snart" ganske fort :p
Tja :p Hun har vært super aktiv hver dag siden uke 16. Så tenker ikke så mye over det lenger egentlig.. Blir nok heller uvant etter fødsel og det ikke er noe bevegelser :p

Tja :p Hun har vært super aktiv hver dag siden uke 16. Så tenker ikke så mye over det lenger egentlig.. Blir nok heller uvant etter fødsel og det ikke er noe bevegelser :p
Sant nok! Har vært litt av og på her siden uke 15, men er først nå i januar hun virkelig har gitt lyd fra seg. Er en herlig følelse jeg garantert kommer til å savne :)

Back
Topp