Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 27 Aug 2014 #41 Shadow skrev: Hehe kanskje, hadde noen litt rare venner der Men så skilt ute om både lillelørdag og lillefredag syns det var litt unødvendig jeg da Klikk for å utvide … Vips så var alle dager lille liksom haha
Shadow skrev: Hehe kanskje, hadde noen litt rare venner der Men så skilt ute om både lillelørdag og lillefredag syns det var litt unødvendig jeg da Klikk for å utvide … Vips så var alle dager lille liksom haha
lykkeT Forumet er livet Julibarna2014 Febbisbebbis'18 27 Aug 2014 #42 Jeg er vokst opp med det uttrykket
gutt09jente11 Forumet er livet 27 Aug 2014 #43 Nei, det ble brukt mye før her tror jeg.. I bygda! Da var det alltid bygdefest også på onsdager, sånn til langt på natt Med brennevin og hele pakka Altså når mine foreldre var ung, sånn på 70 tallet.
Nei, det ble brukt mye før her tror jeg.. I bygda! Da var det alltid bygdefest også på onsdager, sånn til langt på natt Med brennevin og hele pakka Altså når mine foreldre var ung, sånn på 70 tallet.