Lillelørdag

Kjent uttrykk, men ikke noe som brukes :) ble mer brukt før da jeg var yngre og onsdag også var en fin dag å feste på :p studentrabatt på ølen var det også på lillelørdager ;)

Haha, ok:P Billig øl var jo sikkert fint;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp! :) Uttrykket kom i bruk da Harald Eia og Bård Tufte Johansen hadde TV-programmet "Lillelørdag" på 90-tallet en gang. Det gikk så klart på onsdager, og jeg var klistra til skjermen. Siden da har onsdag vært lillelørdag for meg. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Åja. Takk for info!:) Det programmet kan jeg ikke huske:P

har hørt om det ja ifra tiden jeg bodde i lillehammer og før jeg konvertere til islam men var som regel kun venninner og puber som sa det i forbindelse med alkohol :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Ok:P Husker det ikke i forbinelse med alkohol selv altså:P Enten så er jeg glemsk eller så brukte man det gjerne ikke alle plasser:P

Ja, brukte det før når det hendte det ble en fest midt i uka ;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har hørt om det før, men ikke et uttrykk jeg bruker selv:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Smart;) Jeg har spist litt snop her nå nemlig;)
jeg også sitter og snoper litt nå faktisk :p meen skjer ikke hver onsdag altså.. men aldrig brukt lillelørdag selv :p

Ok:p Husker det ikke i forbinelse med alkohol selv altså:p Enten så er jeg glemsk eller så brukte man det gjerne ikke alle plasser:p
Hehe kanskje, hadde noen litt rare venner der :p
Men så skilt ute om både lillelørdag og lillefredag :p syns det var litt unødvendig jeg da :p

Back
Topp