Har hørt om det, men kaller det onsdag og kjører fiskeboller eller noe i den duren til middag![]()
Hehe, ok! Samme som her det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt om det, men kaller det onsdag og kjører fiskeboller eller noe i den duren til middag![]()
Kjent uttrykk, men ikke noe som brukesble mer brukt før da jeg var yngre og onsdag også var en fin dag å feste på
studentrabatt på ølen var det også på lillelørdager
Haha, okBillig øl var jo sikkert fint
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp!Uttrykket kom i bruk da Harald Eia og Bård Tufte Johansen hadde TV-programmet "Lillelørdag" på 90-tallet en gang. Det gikk så klart på onsdager, og jeg var klistra til skjermen. Siden da har onsdag vært lillelørdag for meg.
Sent from my iPad using BV Forum
har hørt om det ja ifra tiden jeg bodde i lillehammer og før jeg konvertere til islam men var som regel kun venninner og puber som sa det i forbindelse med alkohol
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Har aldri hørt det før![]()
Har aldri brukt det uttrykket. Onsdag er onsdag liksom, ikke noe spennende det
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Tja. Om jeg spiser godteri eller no den dagen så kan jeg unnskylde deg med at d er jo tross alt lillelørdag.![]()
Brukte det en del før. Men nå bruka vi det stort sett kun på spøk. Med en liten i hus bi det ikke tid t så mye fæst som før![]()
Samme herKaller onsdagen lillelørdag vi og, men vi gjør ikke noe ut av den dagen. Bare nedtelling til helgahehe!
jeg også sitter og snoper litt nå faktiskSmartJeg har spist litt snop her nå nemlig
![]()
Samme her..Har hørt om det, men kaller det onsdag og kjører fiskeboller eller noe i den duren til middag![]()
jeg også sitter og snoper litt nå faktiskmeen skjer ikke hver onsdag altså.. men aldrig brukt lillelørdag selv
![]()
Hehe kanskje, hadde noen litt rare venner derOkHusker det ikke i forbinelse med alkohol selv altså
Enten så er jeg glemsk eller så brukte man det gjerne ikke alle plasser
![]()