Lillefredag :P

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God morgen snupper! :)

Hvordan har deres natt vært?
Og hva er planene for idag?:)

Slutten av natten har ikke vært mye å skryte av her:P etter at jeg ga lillebror flaske rundt halv 4, så har jeg blitt holdt våken.. Liana ble urolig/skravlete og sovna og våkna om hverandre fram til 6, da sto samboer opp med hun (noe han ikke var så begeistret for) hehe.. jeg sto opp halv 7 for å gjøre Emira og resten klart for barnehagen.. la meg igjen halv 8, og sov en time;) *gjesp*

Idag skal jeg ta med Emira på Halloween-fest i barnehagen kl 17:D så får ut å se om jeg finner noe sjørøver-tilbehør, for hun ville være en blanding av pippi Langstrømpe og kaptein sabeltann:rolleyes::p

★mobben til brodær'n★

God morgen snupper! :)

Hvordan har deres natt vært?
Og hva er planene for idag?:)

Slutten av natten har ikke vært mye å skryte av her:p etter at jeg ga lillebror flaske rundt halv 4, så har jeg blitt holdt våken.. Liana ble urolig/skravlete og sovna og våkna om hverandre fram til 6, da sto samboer opp med hun (noe han ikke var så begeistret for) hehe.. jeg sto opp halv 7 for å gjøre Emira og resten klart for barnehagen.. la meg igjen halv 8, og sov en time;) *gjesp*

Idag skal jeg ta med Emira på Halloween-fest i barnehagen kl 17:D så får ut å se om jeg finner noe sjørøver-tilbehør, for hun ville være en blanding av pippi Langstrømpe og kaptein sabeltann:rolleyes::p

★mobben til brodær'n★
hahah, så herlig hun er! Du MÅ jo bare ta bilde av det kostymet altså!!! ;) :P

God morgen!

Sitter med frokost og kaffe, skal jobbe hjemmefra idag så jobber nå med motivasjon for å slå av tvn og finne fram bøkene :p

Hermine ble fryktelig urolig rundt 04 hun også, kanskje hun merka at Liana var i farta? :P Hun sutra og gråt, og fant ikke roen, så vi kapitulerte og ga mme så det ble stilt :P ;)

06.30 ble hun vekt av pappans vekkerklokke, og var UMULIG å få henne til å sovne igjen...blir så oppgitt, for det gjør jo egentlig absolutt ingenting å ta dag på det tidspunktet MEN hun blir så vanvittig trøtt da/overtrøtt og sover kjempelite i bhg :( Er så innmari irriterende også at jeg må stresse med at ungen må sove lenge om morran, slik at hun "holder ut" fram til sovetid i bhg :confused: *sukke* Dagens frustrasjon fra meg :P

...spørs om vi ikke må flytte henne på eget rom om hun fra nå av skal begynne å bli vekt av vekkerklokka, siden den av og til ringer kl 06 :eek: :P ;) Hun har ikke merka noe til den før nå, men tydelig at hun sover lettere om morran nå etter at klokka blei stilt til vintertid!

hahah, så herlig hun er! Du MÅ jo bare ta bilde av det kostymet altså!!! ;) :P

Hahah ja det skal jeg gjøre :D
hun har pippi kostyme og sabeltann hatt..så hun ville like greit bruke begge deler :P derfor tenkte jeg å kjøpe noe form for sverd og sjørøver-flagg eller noe :)

★mobben til brodær'n★

God morgen!

Sitter med frokost og kaffe, skal jobbe hjemmefra idag så jobber nå med motivasjon for å slå av tvn og finne fram bøkene :p

Hermine ble fryktelig urolig rundt 04 hun også, kanskje hun merka at Liana var i farta? :P Hun sutra og gråt, og fant ikke roen, så vi kapitulerte og ga mme så det ble stilt :P ;)

06.30 ble hun vekt av pappans vekkerklokke, og var UMULIG å få henne til å sovne igjen...blir så oppgitt, for det gjør jo egentlig absolutt ingenting å ta dag på det tidspunktet MEN hun blir så vanvittig trøtt da/overtrøtt og sover kjempelite i bhg :( Er så innmari irriterende også at jeg må stresse med at ungen må sove lenge om morran, slik at hun "holder ut" fram til sovetid i bhg :confused: *sukke* Dagens frustrasjon fra meg :P

...spørs om vi ikke må flytte henne på eget rom om hun fra nå av skal begynne å bli vekt av vekkerklokka, siden den av og til ringer kl 06 :eek: :P ;) Hun har ikke merka noe til den før nå, men tydelig at hun sover lettere om morran nå etter at klokka blei stilt til vintertid!

Haha like vanskelig å få slått av tv og tatt fram bøker, som det er å studere :P

De har nok planlagt dette sammen på en eller annen måte, siden begge begynte ved samme tid:P haha
Liana var bitte litt snørrete, men tror hun sov urolig fordi hun sov bare en halv time i bhg igår:confused::oops: de MÅTTE jo dra med seg de minste for å se på solspeilet, og da måtte Liana sove i vogn (noe som alltid fører tll at hun sover bare en halv time).. så hun var nok utslitt og overstimulert!

Ja, kanske ikke så dumt å prøve å flytte hun? De fleste sover mye bedre på rom alene i denne alderen;) men er vel mamman som ikke er klar for det?:p hehe..

★mobben til brodær'n★

Hahah ja det skal jeg gjøre :D
hun har pippi kostyme og sabeltann hatt..så hun ville like greit bruke begge deler :p derfor tenkte jeg å kjøpe noe form for sverd og sjørøver-flagg eller noe :)

★mobben til brodær'n★
synes det er veldig fint når barna kler seg ut som noe annet enn monstre, skjeletter og sånne skumle ting. Småbarn kan jo fint kle seg ut til halloween i søte kostymer i stedet ;)

Haha like vanskelig å få slått av tv og tatt fram bøker, som det er å studere :p

De har nok planlagt dette sammen på en eller annen måte, siden begge begynte ved samme tid:p haha
Liana var bitte litt snørrete, men tror hun sov urolig fordi hun sov bare en halv time i bhg igår:confused::oops: de MÅTTE jo dra med seg de minste for å se på solspeilet, og da måtte Liana sove i vogn (noe som alltid fører tll at hun sover bare en halv time).. så hun var nok utslitt og overstimulert!

Ja, kanske ikke så dumt å prøve å flytte hun? De fleste sover mye bedre på rom alene i denne alderen;) men er vel mamman som ikke er klar for det?:p hehe..

★mobben til brodær'n★
hihi, ja, er nok meg som er problemet mht sovingen på natta :P Jeg sover jo best når hun er i nærheten ;) :P
Hermine ble lagt for seint i går kveld, klokka 19.15 (som egentlig ikke er sent i det hele tatt) men da sover hun uroligere og våkner tidligere o_O

synes det er veldig fint når barna kler seg ut som noe annet enn monstre, skjeletter og sånne skumle ting. Småbarn kan jo fint kle seg ut til halloween i søte kostymer i stedet ;)

Ja enig der.. alt skal være skummelt :P men er vel mest hos guttene kansje? Hvis jeg skulle tatt med Liana, så hadde hun blitt en humle:P men tenker at hun kan bli redd om det er så mye rare masker å sånt..

★mobben til brodær'n★

hihi, ja, er nok meg som er problemet mht sovingen på natta :P Jeg sover jo best når hun er i nærheten ;) :P
Hermine ble lagt for seint i går kveld, klokka 19.15 (som egentlig ikke er sent i det hele tatt) men da sover hun uroligere og våkner tidligere o_O

Er så rart at de skal sove dårligere om de et overtrøtte eller har sovet for lite på dagen.. jeg er helt motsatt:P
Det er jo bare til å prøve å flytte hun, og funker det ikke for deg eller hun, så går det sikkert ann å flytte hun tilbake;):) her ble nattesøvnen og morgenene mye bedre etter at Liana ble flyttet:) (selvom jeg var veldig nervøs):p

★mobben til brodær'n★

Er så rart at de skal sove dårligere om de et overtrøtte eller har sovet for lite på dagen.. jeg er helt motsatt:p
Det er jo bare til å prøve å flytte hun, og funker det ikke for deg eller hun, så går det sikkert ann å flytte hun tilbake;):) her ble nattesøvnen og morgenene mye bedre etter at Liana ble flyttet:) (selvom jeg var veldig nervøs):p

★mobben til brodær'n★
ja, er vel en viss fare for at hun kan finne på å sove bedre om morgenen om hun blir flyttet :P Er jo bare det at hun ennå får mme i 05/06-tiden, og er redd for at om vi venter for lenge med å gi henne flasken så vil hun ta dag så tidlig :eek: :P ;)
menmen, vi får bare ta mot til oss og vurdere å flytte henne i helgen ;)

Ja enig der.. alt skal være skummelt :p men er vel mest hos guttene kansje? Hvis jeg skulle tatt med Liana, så hadde hun blitt en humle:p men tenker at hun kan bli redd om det er så mye rare masker å sånt..

★mobben til brodær'n★
åå, hun er sikkert en råsøt humle!!! :rolleyes: Gleder meg til karneval i bhg altså!!! Skal bestille kostyme på ebay, der er det så mye fint til en billig penge ;)
Er spent på om Hermine blir redd om det kommer barn på døra idag ;)

ja, er vel en viss fare for at hun kan finne på å sove bedre om morgenen om hun blir flyttet :P Er jo bare det at hun ennå får mme i 05/06-tiden, og er redd for at om vi venter for lenge med å gi henne flasken så vil hun ta dag så tidlig :eek: :P ;)
menmen, vi får bare ta mot til oss og vurdere å flytte henne i helgen ;)

Kansje hun heller sover enda lenger uten å våkne?:) Liana endret det å stå opp kl 6-halv 7 til rundt 8;):)
Hehe spennende da! Hvertfall for dere:P;)

★mobben til brodær'n★

åå, hun er sikkert en råsøt humle!!! :rolleyes: Gleder meg til karneval i bhg altså!!! Skal bestille kostyme på ebay, der er det så mye fint til en billig penge ;)
Er spent på om Hermine blir redd om det kommer barn på døra idag ;)

Hehe ja hun hadde på kostymet på våren (da er det solfest her)..og var såå søt:rolleyes::p
Ja man vet aldri, enten syns de det er gøy eller så blir de redd.. eller kansje de ikke bryr seg:P Emira var liiiiivredd ifjord:oops: og er skeptisk nå også..så derfor valgte jeg å heller ta hun med til bhg på fest..siden hun kjenner de fleste der:)

★mobben til brodær'n★

God ettermiddag:-)

Nasse våknet halvsyv i dag, det synes jeg også er dumt i forhold til legginga i barnehagen, men men.
Håper de får henne til å sove like lenge som jeg gjorde i går.

Jeg la meg etter å ha levert henne, sov til nesten 12, det var godt. Våknet av kynnere merkelig nok, aldri kjent så mye av de.
Ellers blir det en rolig dag inne i finværet:D

Heij heij, jenter:)
Ny dag, nye muligheter;) Idag har sambo ringt en oppdretter, så det er veldig spennende:D Er venta kull nå i midten av november:) Jeg har full fyr i ovnen, er surt og kaldt ute idag! Brrr.. Emmeth er likedan, så aner virkelig ikke om vi burde dra til legen med han!? Ellers har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en oppvaskmaskin. Emmeth våkner nok snart fra luren sin:)
Ha en supers dag, tutser;)

God ettermiddag:-)

Nasse våknet halvsyv i dag, det synes jeg også er dumt i forhold til legginga i barnehagen, men men.
Håper de får henne til å sove like lenge som jeg gjorde i går.

Jeg la meg etter å ha levert henne, sov til nesten 12, det var godt. Våknet av kynnere merkelig nok, aldri kjent så mye av de.
Ellers blir det en rolig dag inne i finværet:D

Deilig å sove ekstra:D hehe blir nok mer og mer av kynnere fremover nå;) jeg fikk det ganske tidlig både andre og tredje gang :)

★mobben til brodær'n★

Deilig å sove ekstra:D hehe blir nok mer og mer av kynnere fremover nå;) jeg fikk det ganske tidlig både andre og tredje gang :)

★mobben til brodær'n★

Herlig:cool::D Ja, det var godt, ikke blitt så mye hviling uka her, så det trengtes:-) Håper du har fått hvilt deg litt innimellom også siden natta ikke ble så god:-)

Heij heij, jenter:)
Ny dag, nye muligheter;) Idag har sambo ringt en oppdretter, så det er veldig spennende:D Er venta kull nå i midten av november:) Jeg har full fyr i ovnen, er surt og kaldt ute idag! Brrr.. Emmeth er likedan, så aner virkelig ikke om vi burde dra til legen med han!? Ellers har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en oppvaskmaskin. Emmeth våkner nok snart fra luren sin:)
Ha en supers dag, tutser;)

Oj, da blir det vel en liten vov-vov på dere etterhvert kansje? :D moro!
Kansje greit å ta med Emmeth til legen imårra om han fortsatt er syk? Siden det er helg..
Ha en super dag du også, søta;):)

★mobben til brodær'n★

Herlig:cool::D Ja, det var godt, ikke blitt så mye hviling uka her, så det trengtes:-) Håper du har fått hvilt deg litt innimellom også siden natta ikke ble så god:-)

Jada, har tatt det ganske med ro idag:) hjalp med paracet og kaffe :P

★mobben til brodær'n★

Back
Topp