Lillefredag :P

God kveld, damerrrr.:)
Jeg sitter på Gardermoen og venter på at flyet mitt skal gå. Det er riktig nok 3 timer til, sååååeeh jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. En flink student hadde sikkert åpna bøkene og fordypet seg i didaktiske metoder, men jeg er alt for sliten til å orke det nå.:p
Heldigvis kommer svigerinna mi og datteren hennes snart (de skal oppover på samme fly som meg), så da skal supertanta hjelpe til med baggasje, baby og vogn. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sitter på Gardermoen og venter på at flyet mitt skal gå. Det er riktig nok 3 timer til, sååååeeh jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. En flink student hadde sikkert åpna bøkene og fordypet seg i didaktiske metoder, men jeg er alt for sliten til å orke det nå.:p
Heldigvis kommer svigerinna mi og datteren hennes snart (de skal oppover på samme fly som meg), så da skal supertanta hjelpe til med baggasje, baby og vogn. ;)

god tur hjem! Kan tenke meg det blir godt å komme seg hjem til egen baby!!! ...og kanskje mannen også? ;)

Koselig å være supertante da! Når man har har litt ekstra tid til overs til det :)

God ettermiddag:)

Nasse våknet halvsyv i dag, det synes jeg også er dumt i forhold til legginga i barnehagen, men men.
Håper de får henne til å sove like lenge som jeg gjorde i går.

Jeg la meg etter å ha levert henne, sov til nesten 12, det var godt. Våknet av kynnere merkelig nok, aldri kjent så mye av de.
Ellers blir det en rolig dag inne i finværet:D
hvordan gikk det med henne i bhg idag da?
Hermine hadde sovet fra 12-13.45, så det er jeg veldig fornøyd med! :D

Heij heij, jenter:)
Ny dag, nye muligheter;) Idag har sambo ringt en oppdretter, så det er veldig spennende:D Er venta kull nå i midten av november:) Jeg har full fyr i ovnen, er surt og kaldt ute idag! Brrr.. Emmeth er likedan, så aner virkelig ikke om vi burde dra til legen med han!? Ellers har jeg rydda, støvsugd, tørka støv og satt på en oppvaskmaskin. Emmeth våkner nok snart fra luren sin:)
Ha en supers dag, tutser;)
så spennende med hund da! Dere klarer ikke å vente til sommeren? :P ;) Hvilken rase er dette da?

Jeg ville nok iallfall fått tatt en crp på han, for å sjekke om han har noe betennelse i kroppen. Iallfall om han ikke vil spise eller drikke!

Ikke så bra kun 40 min:confused: Skjønner ingenting i går fikk jeg henne til å sove 2 timer på første luren, og 1,5 på nr 2.

God kveld!

Har vært noen unger på døra her i ettermiddag, men er fortsatt endel snop igjen i bøtta...og jeg som skulle la være :rolleyes: Men NOEN må jo spise opp halloweensnopet på halloween! :D :P

Så planen er nå å strikke litt og spise meg kvalm på fruktkarameller :P

Ikke så bra kun 40 min:confused: Skjønner ingenting i går fikk jeg henne til å sove 2 timer på første luren, og 1,5 på nr 2.
er sånn der Hermine har holdt på også i bhg, skikkelig slitsomt for alle parter :(
Tror problemet for Hermine er at hun ikke får sove ute i vogna si, og at hun legges litt for sent. Nå har jeg fått dem til å legge henne i vogna inne, istedet for i seng, men hun må fortsatt vente til etter lunsj med soving. Gikk bra idag da, så håper det fortsetter slik. Er veldig greit at hun sover opp mot 2 timer, siden hun kun har en lur for dag nå ;)
Aner ikke hva jeg hadde gjort om hun fortsatt trengte to lurer om dagen :eek: o_O

er sånn der Hermine har holdt på også i bhg, skikkelig slitsomt for alle parter :(
Tror problemet for Hermine er at hun ikke får sove ute i vogna si, og at hun legges litt for sent. Nå har jeg fått dem til å legge henne i vogna inne, istedet for i seng, men hun må fortsatt vente til etter lunsj med soving. Gikk bra idag da, så håper det fortsetter slik. Er veldig greit at hun sover opp mot 2 timer, siden hun kun har en lur for dag nå ;)
Aner ikke hva jeg hadde gjort om hun fortsatt trengte to lurer om dagen :eek: o_O

Her skjønner jeg ingenting, for hun får sove ute i vogna si, og de sier de legger henne den tiden jeg gir beskjed om:confused: Hun gikk over til en lur om dagen, men nå måtte hun ha to igjen, men når de ikke får henne til å sove er det ikke noe å gjøre:confused013
Hun sover godt om natta da, fra 17.45 til 06.20 nå, men før sov hun en time lenger.

Her skjønner jeg ingenting, for hun får sove ute i vogna si, og de sier de legger henne den tiden jeg gir beskjed om:confused: Hun gikk over til en lur om dagen, men nå måtte hun ha to igjen, men når de ikke får henne til å sove er det ikke noe å gjøre:confused013
Hun sover godt om natta da, fra 17.45 til 06.20 nå, men før sov hun en time lenger.
Hermine sover 12-13 timer på natta, men trenger ca 2 timer på dagen også!
er det mye bråk av barn rundt der hun sover da? Kanskje det er andre barn som våkner/gråter og at det vekker henne?

Hermine sover 12-13 timer på natta, men trenger ca 2 timer på dagen også!
er det mye bråk av barn rundt der hun sover da? Kanskje det er andre barn som våkner/gråter og at det vekker henne?

Det kan jo tenkes, men det var jo ikke lenge siden hun sov greit i barnehagen.

Ha en god tur hjem :) kjedelig å vente så lenge.. meeen imårra får du hvertfall se snuppa di:D

★mobben til brodær'n★

Nesten samme som Liana:eek::p hun sovna 11:45-13:35 eller noe :P

★mobben til brodær'n★

God kveld damer! I dag har jeg og sambo vært på en liten shoppingtur :D Eller en lang tur siden jeg halter pga tåen :P Så i løpet av helgen skal gulv, veggpanel og fliser til pipen kjøpes inn så er oppussingen virkelig i gang :D Får ny sofa om en mnd så da skal alt være klart ;)

God kveld!

Har vært noen unger på døra her i ettermiddag, men er fortsatt endel snop igjen i bøtta...og jeg som skulle la være :rolleyes: Men NOEN må jo spise opp halloweensnopet på halloween! :D :p

Så planen er nå å strikke litt og spise meg kvalm på fruktkarameller :p

Høres veldig kjekt ut! :) Lov å unne seg litt på halloween, siden det ikke kommer fler på døren ;) Her har vi ikke hatt noen på døren, dog ingen snop til dem heller hihi :P Kos deg masse med strikkingen! Kanskje jeg også skal kaste meg over pinnen i kveld ;)

God kveld :)
Jeg og Emira har vært på Halloween-fest i barnehagen idag.. spist pølser og kaker, har lekt noen leker/oppgaver som var satt opp og kost oss:) men hun droppa pippi-kostymet, for ville bare være sjørøver:P
Nå er det tv-tid for meg:D

1383247885799.jpg

★mobben til brodær'n★

Jeg og Emira har vært på Halloween-fest i barnehagen idag.. spist pølser og kaker, har lekt noen leker/oppgaver som var satt opp og kost oss:) men hun droppa pippi-kostymet, for ville bare være sjørøver:p

Vis vedlegget 38238

★mobben til brodær'n★

Så kul hun ble:-)

Det kan jo tenkes, men det var jo ikke lenge siden hun sov greit i barnehagen.
hmh, noe er det jo som plager henne da :(
Men sånn er Hermine også, sover godt noen dager der og kjempelite andre dager :confused: Mens hjemme sover hun alltid godt!

Jeg og Emira har vært på Halloween-fest i barnehagen idag.. spist pølser og kaker, har lekt noen leker/oppgaver som var satt opp og kost oss:) men hun droppa pippi-kostymet, for ville bare være sjørøver:p

Vis vedlegget 38238

★mobben til brodær'n★
ååå, så søt sjørøver da!!! :D
Må le, for Emira og Liana har det samme "morsk-ansiktet" på bilder :p ;) SÅ søtt! ;)

Høres veldig kjekt ut! :) Lov å unne seg litt på halloween, siden det ikke kommer fler på døren ;) Her har vi ikke hatt noen på døren, dog ingen snop til dem heller hihi :p Kos deg masse med strikkingen! Kanskje jeg også skal kaste meg over pinnen i kveld ;)
mannen inndro til slutt esken med kjærligheter på pinne :eek: Så nå ble det knekkebrød og te i stedet ;)

Er straks ferdig med denne halsen til Hermine:
http://nostebarn.no/garn/strikkeoppskrift-1920.html
Kjempeenkel! :D

Så kul hun ble:-)

Haha ja hun er ganske så enig i det :P litt rart og morsomt for meg da, for er så vandt med at hun bare skal være prinsesse og lignende :P:)

★mobben til brodær'n★

Back
Topp