Lillefrøet som vokser

naboen er et naut fordi jeg har litt byggerot i hagen. vi pusser opp en hel kjeller på nesten 100 kvm, og dette vet de. likevel kommer de på døra og spør om det skal være rot i hagen..

Gikk det greit på kontroll? :)
Gikk helt fint, lærte ikke så mye nytt men.. Fikk svangerskapskort ihvertfall.
 
har funnet ut at å sjekke hjertelyden om kvelden er nyttesløst. det er alt for mye lyder i tarmene mine, så jeg er nødt til å sjekke om morgenen etter å ha vært på toalettet! :p men jeg fant lyden i dag, og den dunker like fort og deilig som før <3 Jeg har fått målt det til 160 slag, så det er jenteslag enn så lenge :) Uansett hvilket kjønn, så er det hjertelig velkomment <3
 
da har jeg endelig nådd den 12. uka. det føles bra! Men jeg er så trøtt at jeg bare vil sove :p haha!
 
ting begynner å komme på plass. jeg kaster mer opp for tiden enn jeg gjorde før 12 uker, men det har noe med at jeg er sjuk på 4. uka å gjøre.. men jeg har kommet meg til 14 uker, det er ultralyd-tid om 5 dager (tidlig ul, hvor jeg håper så inderlig den er utvendig!! men den må kanskje være innvendig pga cyster? :( ) og vi har fått litt utstyr på plass :D gøy!
 
utstyr på plass:
- Vogn skal kjøpes av venninne
- tripp trapp stol kjøpt. Pusses ned og skal males opp
- Bilsete får jeg kjøpe av venninne
- Leandervugge på plass
- Cozyfix ammepute på plass
- Bæresele på plass
- litt smått babytøy på plass
- ett stk sengesett på plass
- mammabukser på plass
- mammakjole på plass
- mammatruse kjøpt inn

<3 <3 <3 <3 <3
 
Back
Topp