Lillebror har kommet ut til verden

Gratulere så mye med lillebror :D godt å høre at dere har det bra!

Gratulerer SÅ mye :D Godt at alt er bra med dere <3

Gratulerer! Kos dere!!
Håper du får noen tilfredsstillende svar av legen...

Gratulerer! Håper du har det fint ;)

Gratulerer så mye! Ventet en stund på denne opdateringen! :)
Håper dere ikke må bli der altfor lenge, da :)
God bedring og kos deg med baby ❤️

Gratulerer då mye! Men hvorfor katastrofesnitt?
Håper alt er bra med dere :)

Takk :)

Alt bra med oss, må bare få i gang ammingen :)

Det jeg vet er at pulsen hans forsvant. Jeg har ikke fått vite hvorfor eller noe enda. Håper å få vite det i dag :)

Gratulerer så mye med gutten!:) Så bra at det går bra med dere til tross for en turbulent start. Hos nr. 2 hos meg sank pulsen hver gang jeg hadde en rie. Der viste det seg at hun hadde navlestrengen en gang stramt rundt halsen, samt diagonalt over magen. Håper du får svar på hva som var årsaken hos dere.

Tusen takk for alle gratulasjonene :) ❤️

Fikk vite at pulsen hans hadde synker ganske langt ned og at han klarte ikke å hente seg inn igjen pga riene kom så tett og hardt på, og pga ingen fostervann og kort navlesnor.

De turte ikke å la det gå mer så var bare å løpe sa de. Heldigvis så skrek han godt når han ble tatt ut og blodprøver viser at han ikke har tatt til skade av dette :) så det er bra :)

Litt lettet nå. Her avsluttes det med drama :P :D godt det var det siste svangerskapet da :P for de riene vil jeg ikke ha igjen for å si det mildt :P

Gratulerer så masse! Godt å høre at det står bra til med dere, til tross for litt dramatikk da han ble født :)

Gratulerer :-) kan tenke meg det er deilig å være ferdig nå. Kos deg masse :-)

Gratulerer. Godt det gikk fint!

Back
Topp