Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg og lillegutt? håper alt er fintTusen takk. Her er det ikke lagt noen planer enda. Vi må se hvordan han har det. Sånn som han er nå gidder vi ikke spørre om evt overflytting iom at han er såpass "ustabil" i pusten(ikke sånn voldsomt men han krever oksygen og cpap). Håper han kommer seg snart sånn at vi kan komme nærmere hjemme. Monitor jeg det er en stund til iom at det altid er en risiko ift trsnsport
Takk som spør. Han er heldigvis av både cpap og highflow. Gått litt ned i vekt men virker som det er i retur nå. Vi blir her videre på sykehuset da vi har blitt anbefalt både for spesielt hans del og min del at vi blir her å det er helt greit. Vi har blitt så glad i de som tar vare på han. Han sondes for det meste men nå med min melk siden jeg heldigvis har overflod. Spist to halve måltider idag (ammet) så det er veldig positivt.Hvordan går det med deg og lillegutt? håper alt er fint![]()
Åå det var godt og høre etter en litt tøff start for dere! Så deilig at det går fremover nåTakk som spør. Han er heldigvis av både cpap og highflow. Gått litt ned i vekt men virker som det er i retur nå. Vi blir her videre på sykehuset da vi har blitt anbefalt både for spesielt hans del og min del at vi blir her å det er helt greit. Vi har blitt så glad i de som tar vare på han. Han sondes for det meste men nå med min melk siden jeg heldigvis har overflod. Spist to halve måltider idag (ammet) så det er veldig positivt.
Ja det skal bli veldig godtÅå det var godt og høre etter en litt tøff start for dere! Så deilig at det går fremover nåplutselig er dere kommet dere hjem også ,før du vet ordet av det
![]()