Lille snart storebror <3

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Må bare få det ut til nån! Minste mann på 1 år har fått omgangssjuka :(
Har hatt mageknip i heile natt og kasta opp, i tillegg har han ont i halsen og er surklåt i brystet, får så vondt av han. Virkelig ser hvor vondt han har det, og vet ikke helt hva jeg ska gjør, ingenting som gjør at han får det bedre, blir så lei meg. Hver gang han puster ser jeg hvor ubehagelig det er for han. Nå sover han heldigvis for første gangen siden halv 11 i går kveld..
Uff, er sikkelig dårlig til sånt her når jeg er gravid, blir så følsom og hormonell til tusen, tror jeg har grint like mye om ikke mere enn mini <3

Huff da :( aldri godt når de små har det vondt. Og ekstra tungt når man selv er hormonell ja :c
God bedring til gutten din.

Føle me dåke! Ikkje nåke kjekt me sjuka i heimen!:/ håpa da blir bedre og at klompen blir frisk igjen snarast! :) go bedring :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Takk, fer det :)
Ble så jeg ringte legen 3 gang å maste om å få komme inn med han, men dem mente de ikke va nødvendig. Til slutt sa jeg at vi kommer fordi, han var da ganske kort pustet og i dårlig form. Er utrolig glad for at jeg stolte på mageølelsen, når vi kom til legekontoret ble vi sendt videre i ambulanse til sykehuset, der fant dem ut at han hadde lungebetennelse (i et veldig tidlig stadie) og kraftig luftveisinfektion, min lille <3 Er hjemme igjen nå, men han ska ha saltvannsløsning (damp) hver 3-4 time for at han ikke skal bli så tett.. Og inn på kontroll igjen på mandan. Han er i mye bedre form, og leker å er seg selv igjen, men bli fort klar og sliten.
Kjenner jeg er både sur og skuffet over dem som sa at vi ikke skulle komme inn med han, men prøver og tenke på at alt gikk bra :)

Back
Topp