Lille mille

jente80

Forelsket i forumet
Åssen går det med deg[:)]

Fått vite noe resultat?venter spent[:)]

For å si det sånn; Dette har vært en grusom dag! Før jeg ringte begynte jeg å tute - klarte ikke holde tårene tilbake [:(] Livredd for resultatet... Og mannen min sa at jeg måtte ringe...

Tok noen minutter før jeg klarte å ringe. Resulatet er:
2 egg som ikke var som de skulle (begynte umiddelbart med celledeling) [:(]
4 egg de ikke kunne si noe om enda [:(]
2 egg som var befruktet [:)]

Uff, er egentlig litt skuffet.. fremdeles veldig redd for at dette ikke går rette veien med bare 2 befruktede. Mye kan jo skje med dem innen i morgen [:(] Føler meg veldig negativ, men jeg har ingen god følelse for dette...

Er redd telefonen ringer i morgen med den grusomme beskjeden om at vi bare kan bli hjemme [:(]

Hjelp meg! Jeg trenger å fylle hodet med positive tanker! Helst nå med en gang!

hei vennen.
Jeg vet det er tøft har vært der noen ganger selv[:(]Alle sier prøv og tenk positivt,men det er lettere sagt enn gjort og.
Men en må bare være positiv[:)]For du vet vennen,du trenger bare et gull egg og[;)]

Jeg har en god følelse for deg[;)]dette kommer til og gå kjempebra,bare vent og se[;)]
2 befruktede egg er jo bra det vennen av 8 egg.Det er ikke antall men kvalitet som teller vet du[:)]

Ønsker deg masse lykke til i morgen,da blir du ruger[:)]

Tusen takk jente80 [:)] Takk for gode ord, og for at du spør.. [:)] Snille du!

Det er ikke mye som skal til før jeg begynner å gråte altså... føler meg skikkelig hormonell, og det er første gang i løpet av forsøket.. Men nå får vi se i morgen, da får vi se hvordan det her går.. [8|]

jeg har vært gjennom akkurat det samme,de 3 første forsøkene var rett og slett helt jævlige.Sorry språket[:@]
men hadde da så store forventniger hele tiden og da gråt jeg og masse.Og med masse så mener jeg masssssse[:(]
Denne prossessen er kjempe tøff og det er kun vi som går gjennom den som vet åssen det er.Så det hjelper lite om våre venner sier det ordner seg og det blir din tur[:(]

men vi her inne kan si det vennen[:)]For vi vet åssen det er!

men jeg er helt sikker på at det går bra,bare vent og se[;)]i morgen er du ruger vennen[:D]

Hei du lille venn. Jeg tror og håper at dette går helt fint. Du trenger bard et ene gullegget vettu. Når det gjalt mitt første forsøk så fikk jeg bare 1 egg og det var bare 3 delt når jeg kom til innsetting, var veldig skuffet jeg også. Men jeg (for min egen del) sa til meg selv at 1 forsøket egentlig bare er et "forsøk" på hvordan medisineringen er, hvordan jeg tåler det, om det er egg osv. Et slags prøveforsøk. Jeg fikk negativ test, og så fort fram til neste forsøk. Men jeg skjønner tankene, fortvilelsene, hormonene og redselen. men prøv og vær positiv, si til deg selv at dette skal gå bra, og gjør det ikke det så lad opp til neste gang, da er du uansett mer forberedt på hva som skal skje. Men IKKE gi opp enda, det er maaaaaaaaaaange her som det har klaffet på 1 forsøk med rare egg [:D] Håper du har et gullegg klart til i morgen og at det kommer et miakel deres vei [:D][:D][:D] stooooor klem

Tusen takk jenter [:)] Tror bare vi får ta ting som det kommer jeg. Blir det innsetting i morgen så er det kjempe moro, skjer det ikke så får vi bare se fremover. [:)]

Men må ærlig innrømme at jeg er en smule forbanna på verden i dag! [:@] Syns det er urettferdig!

Forstår godt at du blir skuffa og bekymra.. Men to befrukta er kjempe bra, og mykje kan skje med dei andre til i måro[:)]

Eg fekk ut 5 egg ved uttak og fekk beta at to var befrukta. Det eine hadde delt seg for raskt og kunne ikkje brukast og to visste dei ikkje enda. Men eg fekk 5 perfekt befrukta egg, og endte opp med 4 på frys. Så alt mulig kan skje enda[;)]

Uansett så trenger du berre eit gullegg vennen[:)] Men det er veldig nervepirrande å venta ja[8D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Forstår godt at du blir skuffa og bekymra.. Men to befrukta er kjempe bra, og mykje kan skje med dei andre til i måro[:)]

Eg fekk ut 5 egg ved uttak og fekk beta at to var befrukta. Det eine hadde delt seg for raskt og kunne ikkje brukast og to visste dei ikkje enda. Men eg fekk 5 perfekt befrukta egg, og endte opp med 4 på frys. Så alt mulig kan skje enda[;)]

Uansett så trenger du berre eit gullegg vennen[:)] Men det er veldig nervepirrande å venta ja[8D]

Takk for gode ord vestlandsjento [:)] Nå fikk du meg til å se lysere på ting [:D] Får bevare håpet til vi eventuelt får bevist det motsatte tror jeg. Er jo ikke ulovlig å håpe [;)] Tusen takk! You made my day!

Signerer alle de andre jentene her.
Jeg vet det er vanskelig å tenke positivt i en sånn situasjon, men som sagt, mye kan skje med de andre eggene tili morgen.
Dette kommer til å gå bra,og i morgen er du ruger[:)]

Når jeg hadde innsetting nå i begynnelsen av sept, var det fryseforsøk og vi hadde 5 egg på frys. 4 av eggene klarte ikke tiningen og det femte var sånn passe sa de. Da mista jeg helt motet og regnet med at dette forsøket også ble mislykket, siden det var såpass "dårlig" kvalitet på det egget de satte inn(var det egentlig noe vits i å sette inn egget tenkte jeg). Ville bare gråte hele tiden,å syntes verden var så urettferdig.
Men så fredag den 18 sept, fikk jeg altså positiv test[:D] Sjøl om det virket helt håpløst at egget skulle feste seg, så bor det nå en liten spire i magen min.
Vet ikke om dette hjalp så mye, men ville bare forklare at ting kan forandre seg raskt, å ikke bli som du hadde trodd.

Så kjære deg, du må ikke gi opp, prøv å tenke positivt, dette skal gå bra skal du se. Og 2 egg er bedre enn ingen, du trenger bare ett forå bli gravid[;)] Krysser fingrene for deg og gir deg en kjempeklem.

ORIGINAL: Gjørdis

Signerer alle de andre jentene her.
Jeg vet det er vanskelig å tenke positivt i en sånn situasjon, men som sagt, mye kan skje med de andre eggene tili morgen.
Dette kommer til å gå bra,og i morgen er du ruger[:)]

Når jeg hadde innsetting nå i begynnelsen av sept, var det fryseforsøk og vi hadde 5 egg på frys. 4 av eggene klarte ikke tiningen og det femte var sånn passe sa de. Da mista jeg helt motet og regnet med at dette forsøket også ble mislykket, siden det var såpass "dårlig" kvalitet på det egget de satte inn(var det egentlig noe vits i å sette inn egget tenkte jeg). Ville bare gråte hele tiden,å syntes verden var så urettferdig.
Men så fredag den 18 sept, fikk jeg altså positiv test[:D] Sjøl om det virket helt håpløst at egget skulle feste seg, så bor det nå en liten spire i magen min.
Vet ikke om dette hjalp så mye, men ville bare forklare at ting kan forandre seg raskt, å ikke bli som du hadde trodd.

Så kjære deg, du må ikke gi opp, prøv å tenke positivt, dette skal gå bra skal du se. Og 2 egg er bedre enn ingen, du trenger bare ett forå bli gravid[;)] Krysser fingrene for deg og gir deg en kjempeklem.

Åh.. snille Gjørdis [:D] Jo det hjalp! Alle små ting hjelper, og for å være ærlig så er ikke din historie en liten ting, men helt fantastisk! Tusen takk! [;)] Du gir meg håp!

hei snuppa[;)]ikke mist mote, 2 egg er jo bra du trenger bare 1 for og bli gravid[:D][:D]prøv og tenk positiv selv om det er veldig vanskelig, tenk snart er du ruger på et kjempe fint gullegg[:D][:D]klem

Nesing! Hva skulle jeg gjort uten deg? [8|] Du har alltid noe godt å komme med, og du vet jeg syns du er best! [;)] You raise me up!

Redselen går vel mest på at de 2 som er befruktet ikke deler seg videre i morgen, men hvis de gjør det, eller iallefall 1 av de, er jeg ganske så fornøyd altså [:D] Håper så innmari vi får oppleve og sette inn 1 egg i morgen - for da har vi aldri vært nærmere spiren vi så sårt ønsker oss!

Du hjelper meg alltid opp når jeg er nede du.. og du har alltid en solskinnshistorie på lur! Tusen takk snuppa! [:D]

Jeg skjønner deg så altfor godt mille[&:] Er ikke så mange ukene siden jeg var i "dine sko", men som du sa til meg den gang og som jeg sier til deg nå..........Du trenger bare ett egg[:)] for at det skal lykkes, og det skal det gjøre[:D]
Prøv å hold humøret oppe, til tross for at det er vanskelig. Tlf kommer ikke til å ringe imorgen(det har jeg bestemt), du skal ned og blir RUGER[;)][;)][;)]

Jeg skjønner skuffelsen din altfor godt vennen.
Men er sikker på at det kommer til å gå så bra. Imorra er du ruger på ett eller to gullegg.

Mange positive tanker til deg snuppa.

Tusen takk jentene mine! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere altså.. helt seriøst! Mannen min ble litt sur på meg for at jeg begynte å gråte før jeg skulle ringe i dag.. han mener jeg er altfor negativ. Men jeg er så redd for alt som kan gå galt [:(] Jeg kan da ikke noe for at jeg reagerer på denne måten?!

Derfor er jeg så glad jeg har dere! Føler liksom ikke at noen andre kan forstå det her, iallefall ikke mannfolk! For oss damer er jo instinktet vårt og bli mødre - og da blir det jo sånne reaksjoner, ikke sant?

Satser på at vi kan dra ned på sykehuset i morgen og sette inn 1, kanskje 2 egg [:D] Håpeeeeeeeeer!

Skjønner godt du er skuffet, man vil jo liksom ha en haug med egg....
Men jeg er sikker på at i morgen er du ruger, du har to egg som er befruktet og fortsatt 4 som kan overraske[:)][:)][:)] Så trenger du bare et vettu[:)][:)][:)] Krysser alt jeg har for deg jeg snuppa

Heier på deg, Lille mille, og håper på positiv beskjed i morgen! [:)][:)][:)]

Tippar at du får i alle fall to til innsett og kanskje nokre til frys og! Dei 4 som var usikre i dag kan kjapt ha delt seg riktig til i morgon! Eg fekk beskjed på dag 2 ved mitt fyrste forsøk at det var usikkert om dei to befrukta egga ville dela seg riktig til dag tre, men dei gjorde det:) Og no på andre forsøket når eg hadde 6 av 6 befrukta egg, så var det kun to som hadde delt seg riktig til dag tre som var innsetjingsdagen. Men dagen etterpå hadde dei 4 andre og delt seg slik dei skulle og vart frosne ned:) Så me får håpe dei deler seg riktig til i morgon dei 2 + dei 4 dine! Masse lykke til som rugar! [:)]

Back
Topp