Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vestlandsjento
Forstår godt at du blir skuffa og bekymra.. Men to befrukta er kjempe bra, og mykje kan skje med dei andre til i måro[:)]
Eg fekk ut 5 egg ved uttak og fekk beta at to var befrukta. Det eine hadde delt seg for raskt og kunne ikkje brukast og to visste dei ikkje enda. Men eg fekk 5 perfekt befrukta egg, og endte opp med 4 på frys. Så alt mulig kan skje enda[;)]
Uansett så trenger du berre eit gullegg vennen[:)] Men det er veldig nervepirrande å venta ja[8D]
ORIGINAL: Gjørdis
Signerer alle de andre jentene her.
Jeg vet det er vanskelig å tenke positivt i en sånn situasjon, men som sagt, mye kan skje med de andre eggene tili morgen.
Dette kommer til å gå bra,og i morgen er du ruger[:)]
Når jeg hadde innsetting nå i begynnelsen av sept, var det fryseforsøk og vi hadde 5 egg på frys. 4 av eggene klarte ikke tiningen og det femte var sånn passe sa de. Da mista jeg helt motet og regnet med at dette forsøket også ble mislykket, siden det var såpass "dårlig" kvalitet på det egget de satte inn(var det egentlig noe vits i å sette inn egget tenkte jeg). Ville bare gråte hele tiden,å syntes verden var så urettferdig.
Men så fredag den 18 sept, fikk jeg altså positiv test[:D] Sjøl om det virket helt håpløst at egget skulle feste seg, så bor det nå en liten spire i magen min.
Vet ikke om dette hjalp så mye, men ville bare forklare at ting kan forandre seg raskt, å ikke bli som du hadde trodd.
Så kjære deg, du må ikke gi opp, prøv å tenke positivt, dette skal gå bra skal du se. Og 2 egg er bedre enn ingen, du trenger bare ett forå bli gravid[;)] Krysser fingrene for deg og gir deg en kjempeklem.