Lille mille!

fruit

Gift med forumet
Lykke til på UL i morgen!! [:)]

Håper på positive nyheter [:)]

Lykke til i morra snuppa!!! Dette blir spennende! [:D]

Masse lykke til snuppa!!
Skal sitte pal her å vente på "resultatet"[:D]

masse masse lykke til, håper egglagret er fullt av flotte egg [:D][:D][:D]

Masse lykke til snuppa :)

Tusen takk jenter [:D] Og takk for egen tråd bare til meg, fruit [;)] Snille dere er!

Gruer meg veldig jeg.. tenk om det ikke er noen respons i det hele tatt?! [8|][:(] Men, det gjenstår å se... I morgen 08.45 får vi iallefall vite det [:)]

Ja veldig deilig at det er så tidlig [:D] Skulle jo egentlig vært klokka 13 da, men pga møtet med NAV kom vi inn tidligere! [:D] Tjohooo! Da er det bare stå opp, dusje, spise, så reise! [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Ja veldig deilig at det er så tidlig [:D] Skulle jo egentlig vært klokka 13 da, men pga møtet med NAV kom vi inn tidligere! [:D] Tjohooo! Da er det bare stå opp, dusje, spise, så reise! [:D]

Er såååå spent!!

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: snoopy81

Lykke til

klart det har skjedd ting nå [;)]

Lykke til snuppa.

Masse lykke til!!! [:)]

ORIGINAL: snoopy81

Lykke til

lykke lykke til i morgen vennen[;)][;)]gleder meg til oppdateringa[:D][:D]

ORIGINAL: t.t.h.

lykke lykke til i morgen vennen[;)][;)]gleder meg til oppdateringa[:D][:D]

Lykke til i dag,tenker på deg[;)]

Hvordan gjekk det??? [8|][:)]

Joda første UL er overstått [:)] Har satt opp dosen fra 100 IE til 125 IE, og skal på ny UL om 2 dager - altså fredag. Hun kunne se 5-6 eggposer på venstre side og 3 stk på høyre siden. 8-9 stk nå, og mulig det ble flere sa hun. Men de var foreløpig små, men hun hadde ikke forventet noe annet. De lå på 7 mm til 9 mm.

Uff jeg kjenner ikke noe til det her jeg [8|] Er dette gode nyheter, er det dårlige nyheter? Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på jeg [8|] Er litt skuffet over at de var så små, men har jo bare gått på puregon i 7 dager med lav dose så..... [&:] Forberedt på å sette opp dosen enda mer etter UL på fredag, for syns jeg får så lav dose hele tiden. Kan vi ikke bare kjøre på da [8D] Utålmodig! Hihihi...

Joda første UL er overstått [:)] Har satt opp dosen fra 100 IE til 125 IE, og skal på ny UL om 2 dager - altså fredag. Hun kunne se 5-6 eggposer på venstre side og 3 stk på høyre siden. 8-9 stk nå, og mulig det ble flere sa hun. Men de var foreløpig små, men hun hadde ikke forventet noe annet. De lå på 7 mm til 9 mm.

Uff jeg kjenner ikke noe til det her jeg [8|] Er dette gode nyheter, er det dårlige nyheter? Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på jeg [8|] Er litt skuffet over at de var så små, men har jo bare gått på puregon i 7 dager med lav dose så..... [&:] Forberedt på å sette opp dosen enda mer etter UL på fredag, for syns jeg får så lav dose hele tiden. Kan vi ikke bare kjøre på da [8D] Utålmodig! Hihihi...

Høres jo veldig bra ut de... I alle fall for mine ører [:)] Tenker det tar seg opp når når du får litt større doser.. [:)]
GODE NYHETER! Glerder meg til fredag og ny oppdatering [:)]

ORIGINAL: fruit

Høres jo veldig bra ut de... I alle fall for mine ører [:)] Tenker det tar seg opp når når du får litt større doser.. [:)]
GODE NYHETER! Glerder meg til fredag og ny oppdatering [:)]

me2[;)]

Jeg syntes det var et flott antall, og krysser alt for at størrelsen også er perfekt på fredag. Hjelper nok med en økning i dosen.. [:)]

Krysser alt for deg til fredag..

Klem..

Back
Topp