Lille mille!

Takk for at dere er så snille med meg jenter Får satse på at det iallefall er en liten forandring innen fredag [:)]

Dette går så bra snuppa!!! Jeg gikk på sprøyter i 11 eller 12 dager tror jeg...

Skal se det ser bra ut på fredag og sette eggløsningssprøyte i helga og ruger til uka

Det hørtes veldig bra ut!!! [:)][:)][:)] Med så tidlig ul må du nok forvente å gå noen dager til på sprøyter. Masse lykke til videre! Det er nå spenningen begynner! [:D] Snart er du ruger, Lille Mille!!! 

Blir spennende iallefall [:)] Men hvor store må eggposene være når man skal sette EL sprøyta? Noen som vet det? [8|]

Da bør de nærme seg 20 mm. I alle fall 16 - 18, tror jeg. Husker jeg rett, jenter? [:)]

ORIGINAL: mklu83

Jeg syntes det var et flott antall, og krysser alt for at størrelsen også er perfekt på fredag. Hjelper nok med en økning i dosen.. [:)]

Krysser alt for deg til fredag..

Klem..

ORIGINAL: Tøysa

Da bør de nærme seg 20 mm. I alle fall 16 - 18, tror jeg. Husker jeg rett, jenter? [:)]

husker mine egg var rundt 18-20 mm hvertfall,så d stemmer sikkert[:)]

Har lest litt rundt på nettet (googlet) og ser at eggposer vokser med 2 mm om dagen? Kan det stemme eller? Noen som vet?

For hvis det er sånn så trenger jeg med mine 7-9 mm eggposer i dag ca 5 dager til på sprøyter for å få de i ønsket størrelse.. [8|] Blir spennende å se [:)]

Masse lykke til vennen,blir spennende[:)]
Skal se du blir ruger rett over helgen[;)]

dette hørtes bra ut vennen[;)][;)][;)]har ikke peiling hvor mye de vokser hver dag, men du har jo gått på en liten dose så det gjør nok susen nå som du har økt dosen[:D][:D][:D]gleder meg til oppdateringa i morgen[;)]lykke til vennen...

Back
Topp