Lille meg =)

Tusn takk=) Skal levere en test på fredag så da får jeg ikke svar før over helga, kommer til å å spent hele helgen, hehe, kan bli morsomt. Gleder meg værtfall til å få et skikkelig svar, da jeg egentlig ikke stoler 100% på testene, siden dette skjer etter en ma uten mens.. Så da får wi se [:)] Prøver du åxå eller randålf?
 
OMG! Har nettopp sett på noen videoer på nett, fødsler.. Mange av de jeg så var ganske kårte, håper jeg får en sånn en når d blir min tur =) egentlig ekkelt, hehe.. Huffa meg.. Da er det natta. på jobb igjenn imorgen, ikke før 3 men =)
 
Så kjekt[:)][:)] Lykke til[:)][:)] Kommer du inn til meg i oktoberforumet eller skal du over i september? Jeg trenger virkelig flere innpå oktoberforumet[:)][:)][:)]
 
Hehe, litt usikker ennå, har regnet sånn ca ut i slutten av september, 27 mulig, men ikke gått p vite før en har vært på ultralyd tenker jeg =) Men morsomt skal det bli=)
 
Ja jeg satser 100% på at jeg er gravid igjenn nå =) Men føler meg litt usikker etter at alle EL testene jeg har tatt er positive, men som sagt kunne te henge igjenn etter SA'n, så de positive graviditets testene har jo vært det bare en uke nå =) Så det blir nok bra får en tro =) Jeg bor på otta, 25 mil sør får trondheim.
 
Tuusn takk=) gleder meg=)
 
Jeg også tror at jeg ligger litt og vipper i septemberforumet[:)] Jeg får egentlig termin i september hvis jeg går etter syklusen min, men vet at terminen blir alltid litt senere etter ultralyd og da kommer jeg nok inn i oktoberforumet[:)] Er nok ganske likt med deg[:)] Håper at du er gravid[:)]
 
Testing testing.. Tok en test nå, glemte d idagtidilig.. Men jeg gikk rett ut fra badet, men måtte sjekke kontrollstreken først.. Tror faktisk at jeg så teststreken begynte komme allerede da [:)] 2 min skal jeg sjekke =)
 
YEEY!! Stærk positiv!! Får lyst til å hoppe i taket!! Nå ær jeg happy azzå [:D]
 
Takk takk=) Ja skal nok få dratt deg etter om mandagen altså! Hehe.. Driver og skriver både litt hær å dær på både min og din, det samme om igjenn, hehe ;p
 
Takk takk randålf =)
 
Gratulera då Cathrine[:)] Heldig som fikk kjapp klaff[;)]
Lykke til vidare![;)][:D]
 
Takk takk  miss=) Får håpe dt klaffer får deg å snart.. Kjedelig får dere som har så vanskelig med å få d til.. =/ Det værste jeg vet er de som blir gravid ofte og tar abort på abort.. Mens det er andre som sliter [:@]
 
Gratulerer deg med spiren igjen her inne jeg[:)][:)] Så du er med i oktoberforumet eller er du litt inni septemberforumet også?
 
Heij silje=) Nei vet ikke helt ennå jeg, tror jeg må vente å svare på det etter at jeg har vært til undersøkelse tenker jeg =D Så mulig det er oktober altså, tiidlig =) Tok test idag og jeg, positiv som bare dt =) Hehe har bare 1 igjenn.. Må bestille flere neste uke, men da skal jeg prøve clear blue igjenn, håper på pluss dær og =)
 
Ja da har jeg fått fixa meg ticker=) Lurer på om datoen stemmer da, får vel vite d når jeg skal til time, som jeg ikke har bestilt ennå. Får bestille imorgen etter jeg får tatt en clearblue test åxå får å se at dt stemmer=) Hehe! Gleder meg til krysset imorgen, får håpe d ær dr [:)]
 
Da har jeg tatt to tester til, en på stav å en clearblue, begge stæææærke!! [:)] Så da har jeg bestilt time, fikk den 22, 3 uker til.. Da er jeg ca 8 uker om det jeg har regnet på hær stemmer =) Så gøøøy! Er veldig kvalm om dagen, huffameg.. værst er det på jobb, må plutselig ut å lufte meg en tur.. hehe.. Lurer på om de har noe mistanke noen.. Huuhm..
 
OMG! Sååå sulten, ikke lenge siden jeg spiste middag, å nå ær dt nesten så det rumler.. Sitter på jobben attpåtil, GØRR! Ikke færdi før 11.. Snufs.. oppdaterer tickeren seg automatisk eller? Ser ikke sånn ut hos meg.. Huuhm..
 
takk takk =) Skal ikke til legen før den 22, men satser på at det holder seg der denne gangen før jeg får kommet meg dit =) sitter nok snart hos deg og skal du c [:)]
 
Back
Topp