Lille meg =)

Cathrine_86

Gift med forumet
Ja da sitter jeg hær, tenkte jeg skulle lage meg en dagbok, får håpe den ikke blir så lang..
Driver å prøver da som dere fleste hær åxå gjør. Jeg har hatt en sa i november, og har prøvd siden. Men tanta mi har ikke kommet tilbake ennå, begynner å undre snart.. Men idag hadde jeg faktisk en svak strek på strimmelen min, så da er det bra å håpe. Skal ta en ny en imorgen tidlig.. er så spent så spent så.. Ikke trøtt, så hjelper ivertfall ikke legge seg.. Så da har jeg sittet hær og lest en annens dagbok, ganske lang den kan en si.. 25 siiider, wæow. Stakkars jente, er jo såklart når man ønsker det å prøver det som mest så skjer d jo aldri. Ta gjerne kontakt, blir nok sittende utåver natten hær en stund da jeg ikke skal på jobb før 5 imorgen [:D]
 
Hei og velkommen inn hit![:)]
Trist og høre om SA'en din! Kan ikkje være noe kjekt å oppleve!!
Men får håpe du har noe på gang no da[;)] Lykke til i allefall![:D]
 
Tuseen takk=) Det samme til deg,får håpe det går bra, alltid spennende se hva resultatet ær du er i samme årsklasse som meg ser jeg, hvor i landet bor du da?
 
Av alle i landet tror jeg nok at jeg VET hvor stord er, jobber på 1881 skjønner du, hehe.. Så da driver jeg en del med kart, litt nord for bergen er det ikke? Værtfall bergen [:D] Bor på otta jeg, i gudbrandsdalen. litt nord får lillehammer =) Nei slutta på pillen i sept jeg, skulle egentlig hatt et julibarn, men neeida, sånn gikk det ikke =/
 
Nei, kjenner til den skuffelsen kan du si[&o] Ikkje mykje lyst til da, men gjere jo da allikavel..[&o]
Hehe, jobber du på 1881, hihi, så snålt da[:D] Og ja, ligger "nedfor" Bergen på kartet på en måte, og oppfor Haugesund[;)]
 
Ahh, bomma litt på den da, sør for bergen, yeh yeh [:)] Føler jeg kommer til å sitte hær utover natten, hihi.. Fikk nettopp en sms, "skruv ned lyden!" Hører på musikk a vettu =) DA er det blitt den17, så bare en dag på deg da, hadde sikkert vært rastløs om jeg hadde vært dg.. Dagene går treigt iblandt [:'(]
 
 
 
Jaa, aaalt for treigt til tider[8|] Spesielt når kjæresten min er vekke, han jobber i Sør-Korea, 4 veker om gangen, liiite kjekt når han er vekke de vekene! Meen, kommer heim 6.februar da, så minker på dagene nå! 20 dager igjen, så har eg han her! Omtrent på denne tiden av døgnet også! Hihi, litt kjekt å tenke på[:)]

Hehe, ja, lurt å skru litt ned da, må nok snart ta kveld eg også. Skal ikkje noe i morgen tidlig, men greit å vær "litt" opplagt[;)]
 
Ooih, litt langt vekk da ja, må være ensom noen ganger tenker jeg meg =/ Ja burde ta natta snart, ellers sover man til langt utpå dagen, tihi =)
Nattah da, vi snakkes =)
 
Det gjer me nok[;)] Natta ja[:)] Og ja, er til tider ganske ensomt! Så håper han snart skifter jobb, enda han bare har jobbet slik i en 3-4mnd nå..
 
Burde vel snart gå til køya jg og, sittet å slurpet i meg masse brus, må på do.. Er well tomt når jeg skal teste imorgen tidlig da regner jeg med, hehe![:-] Føler jeg litt ømhet mon tro?? Sikkert bare innbilling! Noen som har slitt litt med kviser og sånt? Tror neimen meg ikke at jeg har hatt så mange noen gang, vært heldig å sluppet unna med det, men nå er det en både her og der... Huhm, liker dem ikke i d hele tatt! [:'(]
 
hey du får ha lykke til med prøvingen.. håper det går fort. trist og høre om sa din.. har vert igjenom det jeg og.. er faktisk samme års moddel som dere begge to jeg hehe.. er ett bra år vi blei født i sant?[:D] klem
 
Det var din sin frøken faktisk =)
 
Heizann =) Ja bra det er flere av åss wettu[:)] Det var desværre ingen strek dær idag, muligens jeg bare innbilte meg en strek der igår.. Men men, må nok sikkert vente til tanta kommer, har tatt ganske lang tid nå, 2 måneder.. Blir ganske lei av å vente.. Som regle liker vi jo ikke at hun kommer, men nå kunne jeg ønske hun kom tilbake. Like rundt hjørnet håper jeg =) Driver du å prøver eller babylahermine? [:D]
 
Yeh i know=) Får også en del info når man går å titter rundt hær=) Tusen takk får det, samme til deg[:D]
 
Nå tror jeg TR er rett rundt hjørnet, har menssmærter både i mage, rygg, å lår.. på tide at den kommer tilbake åxå.. venta maaange uker nå..
 
 
 
Idag var det svak strek på testen min igjenn.. Blir litt forvirra her nå.. Er det noen som vet om eggløsning kommer selv som mensen uteblir?? Er litt øm i brystene av og til også..
 
Fortsatt svak strek på strimmel sist jeg testet for 2 dager siden.. I morgen skal jeg prøve med stav og se om jeg ender opp med det samme resultatet dær, forhåpentligvis=) Ellers har jeg ingen spesielle symptomer bortsett fra at det ene brystet er ømt, akkurat sånn jeg følte det før jeg hadde min sa. Håper det tyder vertfall=) Begynner å bli ganske lei nå.. Veit jo ingenting liksom, så om den er positiv eller svak skal jeg ta kontakt med legen for å finne ut av det her=) Forhåpentligvis...
 
Da er det ganske stor sannsynlighet for at jeg er gravid=) Testet på stav idag tidlig og der var det en positiv strek, litt svak, men synlig=) Skal levere en urinprøve til legen for sikkerhets skyld, siden jeg ikke har hatt noe mens etter sa'n i november. Weee! ER så happy =) Får håpe dt går bra denne gang =)
 
Back
Topp