Lille meg =)

Idag ringte jeg til legen får å høre om jeg kunne komme snarest da jeg er en del dårlig.. Og det går utover jobben og mine gjenstående egenmeldinger. Men kontordama sa at jeg ikke fikk noen sykmelding før jeg har brukt opp egenmeldingene mine.. Hva er det får noe tull da?? Har ikke hun noe med, legen som bestemmer det da.. Jeg har ikke time før den 22.. Lenge til, og jeg har ikke sagt det på jobben ennå da jeg ville vente til den sikkrere perioden.. Men blir vel pent nødt til nå da, om jeg ikke skal ringe imårgen igjenn.. Er det samme kontordama legger jeg bare på! Kjerring.. Uff.. Blir litt fortvila hær.. [&:]
 
Gått ut 4 cm rundt magen, sikkert bare oppblåst.. I'm a ballooon;p  Vil se noe NÅ! =) Can't waite.. Blir gøy!!
 
Sånn, da fikk jeg ringt til legekontoret igjen, heldigvis en annen dame som tok den idag, fikk time på fredag=) Hos en spansk mann, men samme det så lenge jeg fikk komme. Håper han fårstår hva jeg sier da, hehe [:-]
 
Da blir det til legen imorgen, håper det går greit. skal dit får å få en sykemelding, kan ikke jobbe i denne formen her. Spessielt ikke jeg som sitter i telefonen hele dagen, sitter og er kvalm konstant, brekker meg.. Uffa meg.. Pluss at jeg har en del smerter i mage/rygg mest sånne menssmerter. Men bil ta det med ro denne gangen så det ikke fører til en ny sa. Og jeg er såå veldig sliten å trøtt åxå [&:]
 
Da har jeg vært hos legen å fått en uke med sykmelding, skal bli gått slappe av [:D] Skal tilbake torsdag og se om jeg er bedre da [:)]
 
Bare innom og ønsker deg en god helg[:D][:D][:D]
 
Omg, sto å skulle lage middag isted, skulle ha karbonade, åpna pakkninga, og ble sååå kvalm av lukta at jeg måtte over til vasken, hehe, brekte meg no helt jævlig å sto der å spytta litt [&:] Måtte holde meg får nesa til de hadde stekt en stund også, lol
 
Idag tildlig fikk jeg telefon fra lederen min på jobb. hun lurte på om jeg var tilbake på jobb imorgen, jeg bare veet ikke ennå. Skal til legen igjenn idag, får å se om jeg må være sykmeldt lenger, håper egentlig jeg får ei uke til, er rett å slett ikke i bra form, spessielt ikke vært denne uka. Liker ikke å bli mast tilbake på jobb.. Hun sa også de skulle tilrettelegge arbeidstiden om det var noe spessiel tid på døgne jeg var i god nok form.. Og det er da nesten aldri, helst utpå kvelden jeg er i bra form igjenn, huuhm.. Hehe, ikke alltid lett dette her.. Uansett når jeg skal tilbake i jobb orker jeg ikke fulle dager, så får se om jeg får gjort noe med det [:)]
 
Da er jeg inne her igjenn jeg og [:)] Var hos legen idag, fikk en uke til med sykmelding, og han skrev ut noen tabletter som hjelper mot kvalmen, fårhåpentligvis. Jeg vil få i meg ordntlig med mat[:)] Og var oppå jobben leverte sykmelding, og lederen min masa om at hvis jeg var i bra form en dag eller noe kunne jeg bare komme. Men nei det skal jeg ikke være, legen ba meg være hjemme slappe av og ta det med ro. Og det hjelper ikke om jeg jobber, ikke i den stressende jobben værtfall..
 
Jeg jobber på 1881. Alt bra bortsett fra den stygge kvalmen, fysjameg, hihi. Eller med deg da? En uke til testing ser jeg, får x får at det går denne gangen. Må være slitsomt å gå å vente lenge på den positive testen.. Unner ingen det. At det skal være så vanskelig altså, men sånn er dt [&:]
 
Sååå sulten, går snart amok på kjøleskapet jeg, føler meg som et utsulta dyr, hehe, spiser middag og er sulten timen etter eller litt til.. Spist kjeks nå da, så jeg metta meg litt før jeg legger meg, værste jeg vet er å legge meg sulten, kjennes helt tom ut inni meg jo, merkelige greier [&:]
 
[:D]Ville bare stikke innom og ønske dere en kjempe fin helg!!!
 
Joda, gått å være igang værtfall, hehe, hadde formen vært såm vanlig så, mein neeeihda [&:] Hadde egentlig også vært greit å vite hvor langt jeg er på vei, usikkert på det ja, kanskje jeg får innvendig ul tidlig får å sjekke det, det hadde vært toppers! [:D]Uff ja, misunner ikke de som må vente både uker, måndter og år, må være kjiipt og laaaaangsomt. Men men, god helg daa[:)]
 
Takk takk får det Venter på 3de spire  Samme til deeg! [:)]
 
8 weeks, weeee[:)] Det går fremover.. Hehe =)
 
Så spennende da!!![:D]
Ja, 9mnd er ikke så lang tid....[;)]
 
Gleder meg til det er min tur!!
 
Back
Topp